تاریخچه شرکت SEW EuroDrive تولیدکننده گیربکس SEW

شرکت SEW-EURODRIVE یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کمپانی‌ها در زمینه تولید گیربکس‌های صنعتی حلزونی است که قدمت آن به سال ۱۹۳۱ می‌رسد. این شرکت ۹۱ ساله و خوش‌نام، با طراحی، ایجاد خط تولید و عرضه جهانی گیربکس‌های SEW، تحول بزرگی در صنعت‌های مختلف مانند کشاورزی و ماشین‌سازی به‌وجود آورد. در این مطلب قصد داریم سیر تحول زمانی و تاریخچه شرکت SEW EuroDrive را به تفکیک سال  از ابتدا مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه شرکت گیربکس Sew EuroDrive

۱۹۳۱ – SEW مملو از حرکت از روز اول

در ۱۳ ژوئن ۱۹۳۱، کریستین پر، بانکدار، کمپانی SEW (Süddeutsche Elektromotorenwerke) را در بروخزال Bruchsal، شهری در جنوب غربی آلمان، تاسیس کرد. سبد محصولات این استارت‌آپ شامل انواع موتور‌های الکتریکی و گیربکس آویز، اره‌نواری برقی Millicut، اره‌های برقی Simplitt، اره‌های دایره‌ای الکتریکی و موتور‌های آسیاب Poliglitt بود.

هنگامی‌که یک بانکدار از اهالی بادن شرکت SEW را تاسیس کرد، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که این شرکت استارت‌آپ روزی در میان نوآورترین شرکت‌های فناوری درایو در جهان قرار بگیرد.

خط تولید موتور sew در سال 1940
خط تولید موتورهای SEW ، حدود سال 1940

۱۹۴۵ – فرصت عالی برای یک استراتژیست عالی

در خلال جنگ جهانی دوم، اگرچه بمب‌های زیادی در ۱ مارس ۱۹۴۵ روی منطقه Bruchsal انداخته شد، اما بیشتر ساختمان SEW به‌طور معجزه‌آسایی دست‌نخورده باقی ماند. پایان جنگ، آغازگر درخشان‌ترین و تاثیرگذارترین دوران شرکت بود که به‌دست ارنست بلیکل رقم خورد.

در آگوست ۱۹۴۵، این پسر کشاورز متولد کوه‌های آلپ، کنترل شرکت را به‌دست گرفت. این شرکت که توسط پدر ارنست بلیکل در سال ۱۹۴۵ خریداری شد، اکنون بیش از ۱۸۰۰۰ کارمند و سالانه حدود ۴ میلیارد دلار درآمد دارد.

۱۹۴۸ – روحیه کارآفرینی در میان خرابه ها

در بهار سال 1948، بیشتر آلمان هنوز ویرانه بود. ارنست بلیکل، که تنها سه سال قبل مدیریت SEW را بر عهده گرفته بود، به چیزی بیش از بازسازی فکر می کرد. کارآفرین جوان می خواست دامنه فعالیت شرکت گسترش یابد. سالن های کارخانه در بروخزال دیگر ظرفیت کافی برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای موتور گیربکس را نداشتند، به همین خاطر او پایه و اساس یک مرکز تولیدی 10000 متر مربعی را در گرابن، ده کیلومتر دورتر، گذاشت.

در طول توسعه بعدی کارخانه، او همچنین سالن اجتماعات و کارگاه های آموزشی را برای کارمندان خود اضافه کرد.

موتور گیربکس sew در سال 1948

 

۱۹۶۰ – افتتاح اولین شرکت خارج از کشور

در سال ۱۹۶۰، حدود ۶۰۰ کارمند در دفاتر SEW و سالن‌های تولید در گرابن و بروخزال مشغول به کار بودند. در فاصله یک دهه، بین سال‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰، درآمد SEW از ۱.۴ میلیون به حدود ۲۰ میلیون مارک آلمان افزایش یافت.

در کنار سیستم فروش در آلمان که به مناطق شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم شده بود، اولین شرکت تابعه خارجی SEW یعنی SEW-USOCOME در هاگونائو، آلزاس، کشور فرانسه در سال ۱۹۶۰ افتتاح شد.

۱۹۶۵ – سیستم گیربکس مدولار SEW

در دهه 1960، یک دیدگاه کارآفرینی جدید با تمرکز بر بازاریابی، از آمریکا به قاره اروپا راه یافت. دکترین این تئوری مدیریت این بود که کل شرکت باید به طور مداوم با نیازهای بازار تطبیق داده شود – رویکردی که ارنست بلیکل قبلاً در SEW به کار می برد. بازار به محرک هایی نیاز داشت که نیازهای خاص بخش های مختلف صنعتی و فرآیندهای تولید را برآورده کند. تولید ترکیب های یونیت دنده-موتور (گیربکس) سفارشی از این نوع قبلا فقط با هزینه بسیار بالا امکان پذیر بود.

راه حل ماژولار بودن بود – یک سیستم مدولار از واحدهای دنده و موتورها که می توانستند به طور انعطاف پذیر و مقرون به صرفه با هم ترکیب شوند.

این سیستم ماژولار برای تولید سری های صنعتی با هزینه های واحد پایین نیز عالی بود. تولید باید تا حد امکان متمرکز باشد، در تعداد کمی از کارخانه‌های با بازده بالا.

کانسپت ماژولار موتور گیربکس SEW سال 1965
کانسپت ماژولار گیرموتور SEW

۱۹۶۸ – تعطیلات باعث رشد می شود

مفهوم مدولار ایده درخشانی بود. این شرکت اکنون فقط نیاز داشت تا جهان را برای شایستگی های خود متقاعد کند. اگرچه این روند در نیویورک، ریو یا توکیو آغاز نشد، بلکه در یونکوپینگ، سوئد، جایی که یک کارخانه مونتاژ در سال 1968 افتتاح شد. راینر و یورگن بلیکل هنوز می توانند تعطیلات کمپینگ و همان لحظه ای که پدرشان ارنست گفت که او یک کارخانه جدید SEW “اینجا، دقیقاً در این نقطه” ایجاد خواهد کرد را به یاد بیاورند.

در همان سال، گام های بزرگ این شرکت در اروپا با گسترش آن به ایتالیا ادامه یافت. دو دفتر کوچک در میلان و بولونیا آغاز دوره SEW در “بلا ایتالیا” را رقم زدند.

در سال 1969، SEW خود را در مسیر اسکاتلندیارد دنبال کرد – نه با حل جرایم، بلکه با یافتن راه حلی برای همه مسائل مربوط به فناوری گیربکس در دفاتر یک ایستگاه پلیس سابق در نورمنتون، انگلستان.

۱۹۷۱ – خوش آمد به SEW‑EURODRIVE

آژانس رسمی SEW در لیمبیاته، نزدیک میلان، با کمبود فضا مواجه شد. دفاتر و سالن اجتماعات باید 150 درصد افزایش می یافت تا با افزایش تقاضا همگام شود.

سال ۱۹۷۱ از تاریخچه شرکت SEW EuroDrive، زمانی است که موفقیت‌های زیاد و رشد مستمر شرکت‌های تابعه اروپایی، باعث شد ارنست بلیکل در یک بیانیه، نام شرکت را به SEW-EURODRIVE تغییر دهد. در این سال بود که برند SEW-EURODRIVE متولد شد.

در سال 1971، این شرکت قبلاً با فعالیت های خود در خارج از آلمان نامی برای خود دست و پا کرده بود. این امر مستلزم نامی مناسب برای آینده بود که شامل “Euro” برای اروپا و “drive” برای محصول اصلی آن بود، بنابراین Süddeutsche Elektromotorenwerke به SEW-EURODRIVE تبدیل شد.

۱۹۷۳ – چیزهایی که به هم تعلق دارند با هم رشد می کنند

در سال 1973، مطبوعات منطقه گزارش دادند: “مذاکرات موفقیت آمیز بود.”

SEW-EURODRIVE Obermoser AG، رقیب اصلی خود در سال‌های پس از جنگ را خرید. این شرکت متخصص در موتورگیربکس، درایوهای مستقیم، موتورهای یخچال کم صدا و گیربکس حلزونی در بروخزال، در همان محله SEW مستقر بود. دومین کارخانه Obermoser در Miesbach، شهری در بایرن، موتورهای الکتریکی تولید کرد. حتی قبل از بحران نفت و رکود متعاقب آن در سال 1973/74، شرکت با مشکل مواجه بود. این خرید الکتروموتور و خط تولید آن، باعث شد SEW برنامه تولید Obermoser را ساده کرده و آن را بین سه مکان SEW در Haguenau، Graben و Bruchsal تقسیم کند.

sew-eurodrive-obermoser-brochure-motors

رشد سالم حتی در مواقع سخت

خرید و تصاحب Obermoser AG موقعیت SEW-EURODRIVE را در محیط رقابتی فزاینده جهانی تقویت کرد.

۱۹۷۵ – یک پیشگام جهانی

این شرکت به گسترش بین‌المللی خود ادامه داد و فعالیت خود را در قاره آمریکا و در نیمکره جنوبی در سال ۱۹۷۵ آغاز کرد. SEW DO BRASIL Motores-Redutores LTDA در منطقه Guarulhos، در مرکز صنعتی سائوپائولو افتتاح شد. پس از انتقال به برزیل و در سال ۱۹۷۷، راینر بلیکل مسئولیت گسترش کارخانه و پس از مدت کوتاهی مدیریت آن را برعهده گرفت.

۱۹۷۸ – SEW DO BRASIL درهای خود را باز می کند

این سایت در ابتدا در سال 1975 خریداری شد، کارخانه بین سال های 1975 و 1977 ساخته شد و تولید در کارخانه SEW DO BRASIL در Guarulhos در سال 1978 آغاز شد. زمان های هیجان انگیزی در آمریکای جنوبی در پیش بود.

۱۹۸۳ – پسران به عنوان پدران بنیانگذار

سال ۱۹۸۳ سال بسیار مهمی در تاریخچه شرکت SEW EuroDrive است، چرا که شش سال پس از راه‌اندازی کارخانه در برزیل، SEW-EURODRIVE از مرز ایالات‌متحده عبور کرد و اساسنامه شرکت تابعه آمریکایی جدید خود SEW-EURODRIVE INC. را در لیمان، کارولینای جنوبی امضا کرد.

۱۹۸۷ – پایان یک دوره، داستان موفقیت ادامه دارد

مرگ پدرسالار شرکت شکافی بزرگ ایجاد کرد که باید پر می‌شد. در سال ۱۹۸۷، راینر و یورگن بلیکل به‌عنوان شرکای مدیریت گروه SEW-EURODRIVE عهده‌دار امور شدند. قبل از آن، راینر به مدت ده سال SEW DO BRASIL را اداره می‌کرد، درحالی‌که برادرش یورگن برای این شرکت در کانادا کار می‌کرد.

ارنست بلیکل بیش از چهار دهه را صرف تبدیل یک کسب و کار خانوادگی متوسط از بروخزال را به یک بازیکن در مقایس جهانی تبدیل کرد. مرگ او در ژوئیه 1986 همچنین پایان دوران کارآفرینی آلمانی تحت سلطه رویاپردازان پس از جنگ بود که کنترل اقتصاد آلمان را به دست گرفتند تا کشور را از خرابه ها بیرون بیاورند.

میراث یک داستان موفقیت

مرگ پدرسالار شرکت بزرگ شکافی را ایجاد کرد که باید پر می شد. در سال 1987، راینر و یورگن بلیکل به عنوان شرکای مدیریت گروه SEW-EURODRIVE اداره شدند. قبل از آن، راینر به مدت ده سال SEW DO BRASIL را اداره می کرد، در حالی که برادرش یورگن برای این شرکت در کانادا کار می کرد.

۱۹۹۰ – از دنبال کردن جای پای پدر تا مسیری جدید

راینر و یورگن بلیکل هر دو با ایده‌ها و آینده‌نگری جدید، توسعه بیشتر و رشد مداوم شرکت را هدایت کردند.

به عنوان مثال می توان به کسب اکثریت سهام در Pfeffer & Partner Getriebbau GmbH در سال 1990 و تأسیس شرکت تابعه SEW-USOCOME SEW-EUROCOME S.A. برادران بلیکل اکثریت سهام شرکت Pfeffer & Partner Getriebbau GmbH را در سال ۱۹۹۰ خریداری کردند. آن‌ها همچنین در سال ۱۹۹۲، شرکت SEW-EUROCOME S. A. ، یک شرکت تابعه از SEW-USOCOME را در فورباخ، در شرق فرانسه تاسیس کردند.

۱۹۹۴ – حرکت به سمت نوآوری با درایوهای جدید

در تاریخچه شرکت Sew EuroDrive آمده است که چرخ‌دنده‌های فولادی در سری گیربکس‌های ۹۰ درجه SPIROPLAN ® در سال ۱۹۹۴ توسط کمپانی SEW-EURODRIVE به بازار عرضه شد.

موتور گیربکس اسپیروپلان sew

گیربکس SEW در چین

در سال 1994، SEW-EURODRIVE قاره دیگری را فتح کرد. زیرمجموعه تازه تاسیس SEW-EURODRIVE Co, Ltd. شهر بندری تیانجین را به قطب تمام فعالیت های شرکت در چین تبدیل کرد. وقتی SEW-EURODRIVE یک سهام در Santasalo Ltd. را برای تقویت گسترش خود در شمال اروپا به دست آورد، پایتخت فنلاند، هلسینکی، نیز به نقشه جهانی SEW اضافه شد.

۱۹۹۵ – پیشگام در آینده مهندسی گیربکس

سال ۱۹۹۵ سالی بود که این کمپانی یک بازسازی گسترده به خود دید و نتیجه آن تاسیس شرکت‌های هلدینگ و مدیریت در روتردام و یک شرکت سهامی عام وابسته در بروخزال شد. محصول جدید این شرکت یعنی سری گیربکس ۷ دنده در این سال به بازار عرضه و با همان واکنش مثبتی روبرو شد که سری گیربکس‌های ۹۰ درجه SPIROPLAN® در سال گذشته عرضه شدند.

۱۹۹۹-۲۰۰۰ – بهترین کارخانه سال

رشد شرکت ادامه یافت و در سال ۱۹۹۹ به اوج خود رسید، زمانی که یک کارخانه جدید تولید قطعات الکترونیکی در بروخزال ساخته و راه‌اندازی شد. تنها یک سال بعد، این شرکت موفق به کسب یک عنوان ارزشمند، یعنی بهترین کارخانه تولیدی جهان در سال ۲۰۰۰ شد.


بیشتر بخوانید: گیربکس SEW، بیش از یک تولیدکننده گیربکس در طول ۹۰ سال

۲۰۰۳ – نقطه عطف هزاره

در سال ۲۰۰۳، درآمد این شرکت برای اولین‌بار از مرز یک میلیارد یورو گذشت. در این سال، مرکز نوآوری ارنست بلیکل – به‌اختصار EBIC در بروخزال افتتاح شد. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم قیمت گیربکس sew در مقایسه با برندهای دیگر، چندان تفاوتی ندارد ما کیفیت قابل توجه گیربکس، باعث اقبال بیشتر در بازار، شد.

ساختمان شیشه‌ای بسیار بزرگ و آینده‌نگر که به آزمایشگاه‌هایی برای طراحی و تولید محصولات جدید و ارتقای محصولات فعلی شرکت مجهز شده بود، از آن زمان تاکنون به‌عنوان مرکز کنترل جهانی برای تمام کار‌های تحقیق و توسعه SEW-EURODRIVE عمل کرده است.

نقطه عطف هزاره

هزاره جدید برای SEW-EURODRIVE همانقدر با موفقیت آغاز شد که هزاره قدیمی به پایان رسیده بود. در سال 2003، درآمد این شرکت برای اولین بار از مرز یک میلیارد یورو عبور کرد. در همان سال، مرکز نوآوری ارنست بلیکل – به اختصار EBIC – در بروخزال افتتاح شد. ساختمان شیشه‌ای بسیار بزرگ و آینده‌نگر که به آزمایشگاه‌هایی برای طراحی و تولید محصولات جدید و ارتقای محصولات فعلی شرکت مجهز شده بود، از آن زمان تاکنون به‌عنوان مرکز کنترل جهانی برای تمام کار‌های تحقیق و توسعه SEW-EURODRIVE عمل کرده است.

مرحله بعدی ساخت‌وساز در تاریخچه شرکت SEW EuroDrive در سال ۲۰۰۴ با افتتاح مرکز شایستگی خدمات میت در گرابن-نودورف و Complete Drive Service – CDS اتفاق افتاد. این سیستم خدماتی، شرکت را قادر می‌ساخت تا با نیاز‌های خاص مشتریانش تطبیق یابد.

۲۰۰۶ – 75 سال و هنوز پر از انگیزه

یک مهمانی سلطنتی برای یک پادشاهی ۷۵ ساله. در ۲۰ مه ۲۰۰۶، همه به نشانه احترام، کلاه‌های خود را برای SEW در حیاط کاخ بروخزال از سر برداشتند. در تولد ۷۵ سالگی، این شرکت دارای ۱۱ کارخانه تولید و ۵۸ کارخانه مونتاژ به همراه دفاتر فروش و نمایندگی در ۴۴ کشور بود.

۲۰۰۸ – اساس یک سری گیربکس صنعتی جدید

در سال ۲۰۰۸، مراسم افتتاحیه تاسیسات صنعتی جدید در بروخزال، به‌طور خاص برای تولید گیربکس سیاره‌ای P و گیربکس صنعتی X که به‌تازگی توسعه‌یافته بودند، برگزار شد. گیربکس‌های حلزونی و مارپیچی سری X سطح کاملا جدیدی را به مجموعه SEW-EURODRIVE اضافه کردند.

گیربکس های صنعتی sew

 

۲۰۱۰ – گیربکس های صنعتی بزرگ با آینده ای بزرگ

در سال ۲۰۱۰ و در آستانه افتتاح کارخانه واحد‌های دنده بزرگ در بروخزال، یک سایت ساخت‌وساز که برای مدتی، بزرگ‌ترین سایت در ایالت بادن-وورتمبرگ بود، در کمتر از دو سال به چشم‌انداز تولیدی چشمگیری تبدیل شد.

مالک SEW-EURODRIVE و شریک مدیریت، Rainer Blickle، کارخانه جدید را به همراه وزیر، Stefan Mappus افتتاح کردند. این آغاز خط تولید گیربکس های صنعتی بزرگ برای استفاده در بنادر، معدن و کارخانه های سیمان بود.

این پروژه 100 میلیون یورویی مساحتی به وسعت 60000 متر مربع را پوشش می دهد و همچنین استانداردهایی را برای پایداری تعیین می کند و نیروگاه فتوولتائیک نصب شده بر روی پشت بام حدود 145000 کیلووات ساعت برق تولید می کند.

۲۰۱۱ – 80 سال SEW-EURODRIVE

تولدهای رند همیشه خاص است، اما SEW-EURODRIVE احساس نمی کند که 80 سال از عمرش گذشته است. این شرکت اشتیاق زیادی را به اهداف جدید داشته و صنعت را با ایده های خود در حرکت نگه می دارد.

۲۰۱۲ – چشم به آینده

در ۱ می‌۲۰۱۲، پردیس سابق دانشگاه بین‌المللی (IU) در بروخزال به یک پردیس تحقیقاتی برای محرک‌های الکتریکی تبدیل شد.

SEW-EURODRIVE با دانشگاه علوم کاربردی کارلسروهه، یکی از برترین دانشگاه های تحقیقاتی بادن-وورتمبرگ برای علوم کاربردی، جهت ایجاد یک پردیس تحقیقاتی و کاری شروع به همکاری کرد. هدف این همکاری ایجاد ارتباط نزدیک بین تحقیق و کاربرد و به دست آوردن یک مزیت نوآورانه در بخش به سرعت در حال توسعه در آینده با ترکیب زمینه های تخصصی موجود بود.

۲۰۱۴ – جابجایی یک کارخانه

کارخانه Indaiatuba در برزیل در سال ۲۰۱۴ به بهره‌برداری کامل رسید. درحالی‌که تولید ادامه داشت، بدون هیچ‌گونه تاثیر منفی بر ظرفیت تحویل، تجهیزات از سایت قدیمی در Guarulhos به Indaiatuba نقل‌مکان کرد. در حال حاضر، این کارخانه 100000 متر مربع از زمین 300000 متر مربعی را اشغال می کند. SEW-EURODRIVE DO BRASIL دارای 2 کارخانه مونتاژ در ریو کلارو و جونویل، 16 دفتر فروش منطقه ای، 16 مرکز خدمات، یک شبکه خدمات ملی و 1500 کارمند است.

کارخانه sew در برزیل

۲۰۱۵ – کارخانه مونتاژ جدید در فرانسه

مهدکودک SEW-EURODRIVE مورگنتا به‌عنوان یک مهدکودک شرکتی، در ۱ سپتامبر ۲۰۱۵ در مجاورت محل کار در بروخزال افتتاح شد.

این شرکت با ساخت و افتتاح یک کارخانه مونتاژ جدید، خود را برای رشد بیشتر و زمان تحویل کوتاه‌تر در بازارهای فرانسه و اروپا آماده می‌کند. افتتاح رسمی کارخانه جدید بروماث نقطه عطف دیگری برای SEW-EURODRIVE در فرانسه بود.

مساحت ساخته شده جدیدترین کارخانه بالغ بر 32200 متر مربع است. تولید کامل در پاییز 2015 آغاز شد و حدود 500 موقعیت شغل در آنجا ایجاد شد.

کارخانه Brumath این پتانسیل را دارد که فرآیندها را بهینه کند و تحویل را برای مشتریان SEW-EURODRIVE در فرانسه افزایش دهد، زیرا چشم انداز بسیار خوبی برای توسعه از جمله برای سایت اصلی در نزدیکی هاگوناو ارائه می دهد. همچنین نشان دهنده تعهد آشکار به این مکان، منطقه و بازار است.

۲۰۱۶ – 85 سال SEW-EURODRIVE

علیرغم 85 سالگی این شرکت در سال ۲۰۱۶، این شرکت هنوز هم مانند همیشه در مورد فناوری گیربکس و اتوماسیون و چالش های هیجان انگیز و متنوع مشتریان خود مشتاق است.

۲۰۱۷ – شروع یک جهش

اینورتر برنامه ماژولار MOVIDRIVE اولین مرحله از نوآوری محصولی است که بخشی از سیستم اتوماسیون ماژولار MOVI-C را تشکیل داد. راه اندازی آن نشان دهنده نسل جدیدی از فناوری SEW-EURODRIVE است.

اینورتر درایو sew

سیستم اتوماسیون مدولار جدید MOVI‑C ® کل حوزه الکترونیک درایو – از فناوری کنترل، نرم افزار و فناوری اینورتر گرفته تا فناوری موتور را پوشش می دهد.

۲۰۱۸ – کارخانه جدید گیربکس های با دقت بالا

SEW-EURODRIVE پس از تصمیم برای تولید طیف جدیدی از گیربکس های سروو خورشیدی، کارخانه جدیدی برای گیربکس های دقیق در محل شرکت در بروخزال است.

مراسم کلنگ زنی ایستگاه آتش نشانی جدید در بروخزال

مراسم افتتاحیه‌ ایستگاه آتش‌نشانی جدید در بروکسال ۲۰۱۸ به‌عنوان بخشی از توسعه سایت بروخزال در تاریخچه شرکت SEW EuroDrive برگزار شد. موقعیت ایده آل ایستگاه آتش نشانی جدید به این معنی است که آتش نشانی می تواند به سرعت به موارد اضطراری در شهر، در آزادراه و جوامع اطراف برسد. همچنین در صورت نیاز، پوشش عالی امکانات شرکت را فراهم می کند.

ایستگاه آتشنشانی در بروخزال

۲۰۱۹ – گسترش سایت فوربک در فرانسه

کارخانه فرانسوی در فوربک با مساحت حدود 11500 متر مربع در حال گسترش است که به عنوان سایت ریخته گری آلومینیوم گروه SEW فعالیت کند.این توسعه با سرمایه گذاری حدود 30 میلیون یورو تا سال 2020 است.

۲۰۲۱ – ۹۰ سالگی

سال 2021 شرکت SEW تولد 90 سالگی خود را جشن گرفت. با وجود اینکه SEW به سنی پرافتخار در سال های انسانی رسیده، دنیا همیشه در حال حرکت است. انتقال جدید، راه حل های جدید، سیستم های کمکی جدید، نیروگاه ها و توسعه های جدید.

بیشتر بخوانید: گیربکس SEW، بیش از یک تولیدکننده گیربکس در طول ۹۰ سال

جهت مشاوره فنی، خرید و استعلام قیمت هر یک از محصولات گیربکس SEW با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.

سام تجهیز همه موتور گیربکس های SEW آلمان را با ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش به همراه Certificate شرکت اس ای دبلیو آلمان به مشتریان اراىْه می نماید.


بیشتر بخوانید: معرفی الکتروگیربکس SEW و گروه شرکت‌های SEW-EURODRIVE

سخن پایانی

شرکت SEW EuroDrive یک کمپانی بزرگ و قدیمی‌ در زمینه تولید گیربکس‌های صنعتی است که قدمت آن به سال ۱۹۳۱ برمی‌گردد. در این مطلب سعی کردیم تاریخچه شرکت SEW EuroDrive را برایتان شرح دهیم. از اینکه تا انتهای مطلب با ما همراه بودید، از شما متشکریم. شرکت سام تجهیز نمایندگی فروش موتور گیربکس های SEW در ایران است و این محصولات را با گارانتی و تضمین به مشتریان تحویل می‌دهد. شما می‌توانید برای استعلام قیمت گیربکس صنعتی برند sew آلمان و برندهای دیگر با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰ – ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا