موتور ویبره OLI ایتالیا

لوگو شرکت موتور ویبره OLI

موتور ویبره OLI (اولی) در سال 1961 در کشور ایتالیا اولین محصولات خود را به بازار ارائه کرد. در حال حاضر این شرکت یکی از شرکت‌های پیشرو در صنایع لرزشی به شمار می‌رود. محصولات ابتدایی شرکت OLI شامل ویبراتورهای داخلی بتن بود اما در دهه هشتاد شروع به تولید و عرضه انواع موتور ویبره های الکتریکی و پنوماتیک نمود که به محصولات اصلی این شرکت تبدیل شده و حدود ۷۰ درصد از فروش را در اوایل ۹۰ به خود اختصاص دادند.

معرفی شرکت ویبراتور OLI

در سال 1997 شرکت OLI توسط گروه صنعتی Wamgroup که در زمینه سیستم‌های صنعتی و تجهیزات انتقال مواد فعال و شناخته شده بود، خریداری شد.

انتهای دهه ۹۰ میلادی آغاز گسترش فعالیت شرکت موتور ویبره OLI در سطح جهانی بود. در سال ۱۹۹۹ اولین شرکت تابعه در چین افتتاح شد و به دنبال آن شرکت‌ها و نمایندگی‌های دیگری در سراسر دنیا راه‌اندازی گردید.

کارخانه و دفتر مرکزی OLI در مودنا ایتالیا
کارخانه و دفتر مرکزی OLI در مودنا ایتالیا

دفتر و کارخانه اصلی شرکت اولی در شهر مودنا (Modena) ایتالیا واقع شده است.

شرکت موتور ویبره OLI با 7 واحد تولید، 16 شرکت وابسته و 36 انبار در کشورهای مختلف، به عنوان یک تولید کننده جهانی صنایع لرزش و یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه فروش ویبره بنده و موتور ویبره است.

هدف اصلی شرکت موتور ویبره OLI ایجاد یک رابطه دو جانبه سودمند بین خود و مشتریان است که نقش کلیدی در شکل دادن مدل کسب و کار این شرکت را دارند. نیازهای مشتریان در اولویت قرار داشته و همکاری و رابطه با اعتماد و اطمینان از رویکردهای این شرکت است.

شرکت ویبره بدنه OLI با ترکیب دو فاکتور کارایی و قابلیت اطمینان همواره محصولات تولیدی خود را با تغییرات بازار مطابقت می‌دهد. موتور ویبره و ویبره بدنه های این شرکت با کیفیت و گستره بالا برای استفاده در صنایع و کاربری های مختلف تولید می‌شوند و شرکت اولی می‌کوشد به طور مدوام با تلاش و نوآوری این کیفیت را حفظ و آن را افزایش دهد.

این شرکت با شعار «WHEN YOU NEED IT, WHERE YOU NEED IT» (زمانی که به آن احتیاج دارید، جایی که به آن احتیاج دارید)، محور اصلی استراژی کسب و کار خود را بر سه فاکتور تحویل سریع، در هر زمانی و در هر جایی از جهان قرار داده است.

صنایعی که موتور ویبره‌های OLI در آن‌ها استفاده شده است: صنایع کاشی و سرامیک، صنایع شیمیایی و پتروشیمی، صنایع دارویی، تکنولوژی‌های محیط زیستی و تصفیه آب، صنایع غذایی و کشاورزی، فولاد و ریخته‌گری، صنعت نفت و گاز، پلاستیک و لاستیک، سنگ و معادن و بازیافت مواد.

جهت مشاوره فنی و استعلام و لیست قیمت انواع موتور ویبره OLI ایتالیا با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

سری های مختلف ویبره بدنه و موتور ویبره OLI

سری MVE

این سری از ویبره بدنه‌ های OLI می‌توانند به عنوان کمک جریان در قیف‌ها یا دهانه سیلوها برای بهبود تخلیه مواد و همچنین برای کابردهای دیگر نظیر نصب روی کانوایرها، سرندها، دستگاه غربالگری و … استفاده شوند.
به این نکته می‌توان اشاره کرد که استفاده از یک موتور ویبره باعث ایجاد یک حرکت دورانی و استفاده از دو موتور ویبره به صورت موازی یک حرکت خطی ایجاد می‌کند.
موتور ویبره Oli ساخت ایتالیا

ویژگی‌ها، مشخصات فنی و کاتالوگ

  • طیف گسترده نیرو یا ضربه از ۲۰ تا ۲۶۰۰۰ کیلوگرم برای کابرد در دستگاه‌ها و صنایع گوناگون
  • سیم پیچی با تکنولوژی Vacuum-impregnated توسط مواد با کلاس عایق‌بندی F
  • یاتاق‌های (bearings) با کیفیت فوق‌العاده بالا
  • طراحی پوسته مستحکم براساس متد (FEMA (FAILUR MODE & EFFECTS ANALYSIS (تکنیکی تحلیلی و متکی برقانون «پیشگیری قبل از وقوع» که برای شناسایی عوامل بالقوه خرابی به کارمی رود.)
  • گواهی‌نامه ATEX ExII3D و ETL, Class II, Division 2 برای محیط‌های پر خطر
  • موتور 2، 4، 6 و 8 (900، 1200، 1800 و 3600 دور بر دقیقه) پل برای سه فاز و 2 پل برای تک فاز و امکان ارائه با موتور DC
  • پوسته آلومینومی در سایز 10 تا 50 و پوسته چدنی در سایز 60 تا 90

اطلاعات جزئی‌ شامل توان، نیرو (ضربه)، وزن و ابعاد و اندازه‌های موتور ویبره ها از کاتالوگ قابل مشاهده است.

کاتالوگ موتور ویبره OLI (همه مدل‌های پایه‌دار)
بیشتر بخوانید: چه صنایعی از موتور ویبره استفاده میکنند

سری MVE-Exd ضد انفجار

موتور ویبره‌ ضد انفجار OLI با طراحی ویژه و موتور ضدانفجار برای محیط‌ها و صنایع پر خطر نظیر صنایع نفت و گاز قابل استفاده است.

ویبره بدنه ضد انفجار ایتالیایی oli

ویژگی‌ها، مشخصات فنی و کاتالوگ

  • نیرو یا ضربه از 800 تا 5500 کیلوگرم برای کابرد در دستگاه‌ها و صنایع گوناگون
  • تکنولوژی سیم‌پیچی، پوسته و یاتاقان‌ها مشابه سری MVE
  • موتور 2، 4، 6 و 8 پل سه فاز
  • پوشش وزنه‌های دو طرف با فولاد ضدزنگ
  • گواهی‌نامه ATEX ExII2GD و ETL Class I, Division 1 و ETL, Class II, Division 1 برای محیط‌های پر خطر دارای گرد و غبار و گازهای قابل اشتعال

سری MVE-F

موتور ویبره فلنج دار صنعتیموتور ویبره فلنج دار OLI سری MVE-F است که گستره نیروی گریز از مرکز آن 200 تا 3000 کیلوگرم است. این ویبراتورهای صنعتی به صورت ۲ پل، ۴ پل و ۶ پل در دو سری «S» و «I» عرضه می‌شوند و مناسب انواع تجهیزات ارتعاشی در صنایع مختلف هستند.
سری S شامل یک الکتروموتور با پوسته فلزی بر اساس طراحی FEMA، به همراه وزنه‌های نصب شده در انتهای هر دو شافت است. به طور خاص این سری برای استفاده روی غربال‌های گردان و با هدف بهبود عملکرد کلی طراحی شده است.

سری I نیز با پوسته فلزی بر اساس FEMA عرضه می‌شود. این سری با عمر طولانی، برای کاربردهای مختلف صنعتی و با هدف کاهش هزینه‌ّهای تعمیر و نگهداری و درنتیجه کاهش زمان‌های توقف دستگاه‌ها، طراحی شده است.

ویژگی‌ها، مشخصات فنی و کاتالوگ

  • نیروی گریز از مرکز در گستره 200 تا 3500 کیلوگرم
  • سیم پیچی موتور با تکنولوژی Vacuum-impregnated توسط مواد با کلاس عایق‌بندی F
  • یاتاق‌های (bearings) با کیفیت برتر
  • طراحی پوسته مستحکم براساس متد FEMA
  • گواهی‌نامه  ATEX ExII3D
  • موتور 2، 4، 6 پل، سه فاز
کاتالوگ موتور ویبره OLI (مدل‌های فلنج‌دار)

 

چند مورد از کاربرد و نصب ویبراتورها روی تجهیزات و دستگاه ها


نمایشگاه بائوما چین 4 تا 7 آذر

نمایشگاه Bauma CHINA یک نمایشگاه تجاری بین المللی برای ماشین آلات ساختمانی، ماشین آلات مصالح ساختمانی، وسایل نقلیه ساختمانی و تجهیزات است و برای صنعت، تجارت و ارائه دهندگان خدمات صنعت ساخت و ساز و به ویژه برای تصمیم گیرندگان منطقه خرید تهیه شده است. این نمایشگاه هر دو سال یک بار در شانگهای برگزار می‌شود و فقط برای بازدید کنندگان تجارت پذیر است. بعنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد صنعت در آسیا، با توجه به رشد مداوم بازار جهانی آسیا، همراه با تقاضای زیاد برای ماشین آلات ساختمانی، ماشین آلات مصالح ساختمانی، تجهیزات ساخت و ساز، شاخه بین المللی Bauma در مونیخ کاملاً جا افتاده است و وسایل نقلیه شرکت‌های بین المللی فرصت برقراری ارتباط را پیدا می کنند و بنابراین به بازارهای آسیا، به ویژه چین دسترسی پیدا می‌کنند و شرکت‌های ملی این امکان را دارند که با حضور در Bauma CHINA حضور و رقابت خود را در بازار تقویت کنند. این نمایشگاه را می‌توان یک نیروی محرک جهانی پشتوانه نوآوری و موتوری پرقدرت برای رسیدن به موفقیت و بازار جهانی دانست. نمایشگاه بین المللی «بائوما» تنها نمایشگاهی است که طیف گسترده‌ای از ماشین آلات ساخت و ساز را با تمام جزئیات در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهد و بالاترین سطح نوآوری را به نمایش می‌گذارد و رویداد فراموش نشدنی را برای حضار برگزار می‌نماید.

غرفه داران این نمایشگاه آخرین فنآوری‌ها، ماشین آلات، تجهیزات و پیشرفت‌های صنعت ساخت و ساز را نشان می‌دهند و به طور قابل توجهی به رشد صنعت ماشین آلات ساختمانی چین و آسیا کمک می‌کنند. به عنوان بستر ارتباطی و اطلاعاتی، این نمایشگاه به غرفه داران و بازدیدکنندگان از سراسر جهان فرصت تجارت، شبکه سازی و گفتگو در مورد چشم اندازهای آینده را با کارشناسان صنعت ارائه می‌دهد.

به طور کلی برگزارکنندگان در 4 روز نمایشگاه از 27 نوامبر تا 30 نوامبر 2018 از 3350 غرفه دار از 38 کشور و 212500 بازدیدکننده از 143 کشور در باوم چین در شانگهای استقبال کردند.

Bauma CHINA هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و بنابراین برای دهمین بار در نوامبر 2022 در شانگهای برگزار می‌شود.

در حقیقت این نمایشگاه یک جامعه صنعت ماشین آلات ساختمانی در آسیا است!

در سال 2018 این نمایشگاه 212500 بازدید کننده داشته که 94 درصد از آسیا و همچنین 3،350 غرفه دار از 38 کشور جهان را به خود جلب کرد. این نمایشگاه 330،000 متر مربع فضای نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی شانگهای را اشغال کرد.
bauma CHINA دروازه ورود شرکت‌های بین المللی به بازار چین و شرکت‌های چینی به بازار جهانی است.
Bauma CHINA با پاسخگویی بهتر به نیازهای آنها، تسهیل تجارت و ارتباطات هوشمندانه و دیجیتالی و ارائه خدمات کارآمد به شرکت کنندگان، تعامل با غرفه داران و بازدید کنندگان را در میان آنها تبلیغ می‌کند.

این نمایشگاه همچنین از 04 الی 07 آذر 1399 در شهر شانگهای کشور چین برگزار شد و طیف گسترده‌ای از محصولات و اطلاعات درباره انواع ماشین آلات ساختمانی، وسایل نقلیه ساخت و ساز، ابزار تعمیر و نگهداری و روش‌های بهینه تعمیر و نگهداری ماشین آلات و موارد دیگر را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داد.

حضور تمامی تولیدکنندگان برتر دنیا و رونمایی از محصولات و خدمات خود، نمایانگر اهمیت منحصر به فرد این نمایشگاه است. 93 درصد از بازدیدکنندگان که در این نمایشگاه هستند، تصمیم گیران و مشاورانی هستند که به دنبال راهکارها و روش‌های جدید و خلاقانه می‌گردند. این افراد ممکن است مدیران اجرائی، مدیران، سرمایه گذاران و خریداران از سراسر جهان و به خصوص آسیا باشند. همانطور که گفتیم این نمایشگاه با تمرکز بر روی روابط بین غرفه داران و بازدیدکنندگان و همچنین تلاش برای برآورده نمودن درخواست شرکت کنندگان نه تنها سبب تسهیل تجارت شده بلکه توانسته ارتباطات هوشمندانه‌تری نیز ایجاد کند و خدمات کارآمدتری به شرکت کنندگان عرضه دهد.

‫3.8/5 ‫(12 نظر)
اسکرول به بالا