موتور ویبره و ویبره بدنه AVIBRO ترکیه

شرکت موتور ویبره AVIBRO Avibro Aibration Motor یک تولید کننده ترکیه‌ای است که چند دهه تجربه در زمینه تولید ویبراتورهای صنعتی را دارد. این شرکت انواع الکترو ویبره، ویبره بدنه و ویبراتورهای پنوماتیک (بادی) را با کیفیت بالا برای صنایع مختلف ارائه می‌دهد. AVIBRO موتور ویبره‌هایی با کارایی و قابلیت اطمینان بالا را با توجه نیاز بازار تولید می‌کند.

موتور ویبره avibro

شرکت آویبرو با نوآوری و سرمایه‌گذاری مداوم و با بیش از ۲۰ سال سابقه در تولید تجهیزات ارتعاش صنعتی، تحویل سریع و خدمات پس از فروش مناسب را به عنوان اولویت استراتژی توسعه خود قرار داده است.
تیم فنی این شرکت متشکل از مهندسین ماهر و متخصص در زمینه طراحی خلاق، مبتنی بر هدف، ایمن و قابل اطمینان است و سعی بر این دارد با تکیه بر این تیم، بهترین خدمات را به صنایع ارائه کند.
بنیانگذاران این شرکت که به طور حرفه ای برای سال‌ها به تولید حرفه‌ای موتور ویبره مشغول بوده اند، برند جدیدی را با نام AVIBRO در شهر ازمیر ترکیه ایجاد کرده اند.
مهمترین معیار موفقیت یک برند، پیگیری روند توسعه و پیشرفت در آن صنعت است که شرکت الکترو ویبره AVIBRO ، با تولید و عرضه محصولات با کیفیت و به روز، به دنبال تحقق این معیار است.
موتور ویبره‌های آویبرو در سرعت‌های متنوع، فرکانس‌ها و ولتاژهای مختلف و از بهترین فلزات با آلیاژهای خاصی از آلومینیوم و چدن تولید می‌شوند. درجه حفاظت این ویبراتورها IP66 است.

جهت مشاوره فروش و استعلام قیمت انواع موتور ویبره و ویبره بدنه با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید. «سام تجهیز نمایندگی فروش ویبراتور AVIBRO»

شماره‌های تماس: 02166268920 – 02166278904

انواع موتور ویبره AVIBRO

سری AVM

avibro vibration motor avm serie

این سری از ویبراتور صنعتی آویبرو به صورت دو پل (3000 دور)، چهار پل (1500 دور)، شش پل (1000 دور) و هشت پل (750 دور) تولید می‌شوند. نیرو و ضربه، سایز، ابعاد و اندازه‌ها و سایر اطلاعات فنی این سری را می‌توانید در کاتالوگ این سری مشاهده نمایید.

کاتالوگ موتور ویبره AVIBRO سری AVM

سری AVM-D

avibro vibration motor avm-d serieاین سری در چهار مدل به صورت 12 پل (600 دور) تولید می‌شوند.

کاتالوگ سری AVM-D

سری ADC

avibro vibration motor adc serieسری ADC با جریان DC و در شش مدل با جریان 12 و 24 ولت تولید می‌شود.

کاتالوگ سری ADC

سری AVM-M

avibro vibration motor avm-m serieاین سری فقط به صورت دو پل عرضه می‌شود.

کاتالوگ سری AVM-M

سری AVM-P

avibro vibration motor avm-p serieاین سری به صورت خاص روی ماشین‌آلات ساخت بتن و بتن‌های پیش‌ساخته استفاده می‌شود. این سری از ویبره بدنه AVIBRO حتما باید با اینورتر گشتاور ثابت نوع PVM کار کنند. اینورتر باید مطابق با مشخصات الکترومکانیکی مشخص شده روی برچسب محصول برنامه ریزی شده و کار کند.

کاتالوگ سری AVM-P

سری PV-A

avibro vibration motor pv-a serieمحصولات این سری به طور ویژه جهت متراکم سازی بتن و روی انواع قالب بتن استفاده می‌شوند.

کاتالوگ سری PV-A

کاربردهای ویبراتور آویبرو

موتور ویبره‌های AVIBRO در بسیاری از صنایع مثل صنایع سیمان، صنایع ساختمان، صنایع غذایی، صنایع آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد. استفاده فراوان ویبره‌ها روی غربال‌ها، سرندها، قیف‌ها، هاپرها، فیدرها، قالب‌ بتن و میزهای ویبره است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطلب راهنمای انتخاب موتور ویبره برای میز ویبره، سرند، هاپر، کانوایر و فیدر از وبلاگ سام تجهیز را مشاهده نمایید.

در تصاویر زیر برخی از این کاربردها و ویبراتورهای نصب شده روی تجهیزات نشان داده شده است.

 

جهت مشاوره فروش و استعلام قیمت انواع موتور ویبره و ویبره بدنه با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
‫4.4/5 ‫(5 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳