موتور ویبره کمپ Kem-P ترکیه

موتور ویبره kemp، از جمله تجهیزات صنعتی است که می‌توانید برای ایجاد لرزش و ارتعاش در سطح اجسام، از آن استفاده کنید. اما چه ویژگی‌هایی خرید موتور ویبره کمپ را نسبت به دیگر برندهای موتورویبره، به صرفه‌تر می‌کند؟ مزایای خرید موتور ویبره kemp چیست؟ با ما در سام تجهیز همراه باشید تا با ویژگی‌ها و مشخصات فنی موتورویبره کمپ آشنا شوید و لیست قیمت موتور ویبره kemp را از سام تجهیز ببینید.

ویبراتور KemP  ترکیه چیست؟

موتور ویبره، یکی از دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی است که برای ایجاد ارتعاش و لرزش در سطح خارجی اجسام استفاده می‌شود. موتور ویبره‌ها را می‌توانید از بین برندهای ایرانی و خارجی تهیه کنید. اما باید در نظر داشته باشید که موتور ویبره، مشخصات فنی و ویژگی‌های فیزیکی مورد نیاز شما برای کار را داشته باشد. موتور ویبره kemp، ا زجمله بهترین و باکیفیت‌ترین موتورهای ارتعاشی خارجی بازار است که در کشور ترکیه، طراحی و تولید می‌شود.

لوگوی موتور ویبره kemp
Kem-P Vibration Motors

موتور ویبره کمپ ترکیه

موتور ویبره KemP با درجه حفاظت IP66 و در ولتاژ و فرکانس‌های مختلف و با جنس بدنه آلومینیوم و چدن نشکن تولید می‌شود.

شرکت KemP در سال 1990 با جدا شدن از یک شرکت تولید الکتروموتور، تأسیس شده است. این شرکت در سال 2000 فعالیت اصلی خود یعنی تولید موتور ویبره الکتریکی و پنوماتیک و تجهیزات مربوط به آن‌ها را آغاز کرده است. با گذر زمان این شرکت با بهره گرفتن از تکنولوژی جدید و پرسنل با تجربه سعی در بهبود کیفیت و استاندار تولیدات خود داشته است.

موتور ویبره KemP با درجه حفاظت IP66 و در ولتاژ و فرکانس‌های مختلف و با جنس بدنه آلومینیوم و چدن نشکن تولید می‌شود. با توجه به کیفیت و قیمت مناسب و برخورداری از استانداردهای لازم موتور ویبره KemP (کمپ)، این محصول صنعتی ساخت ترکیه، در سال‌های اخیر مورد توجه صنایع داخلی قرار گرفته است.


انواع موتور ویبره کمپ KemP ترکیه

خرید موتور ویبره کمپ را باید با در نظر گرفتن سری‌ها و مدل‌های متنوع آن انجام دهید. لیست قیمت موتور ویبره kemp هم در هر مدل متفاوت است. برای کاربردهای مختلف، باید از مدل و سری متناسب با آن استفاده کنید. قبل از خرید موتور ویبره کمپ، سری‌های زیر را بررسی و مقایسه کنید:

کاربردهای موتور ویبره KemP

کاربردهای موتور ویبره KemP

موتور ویبره سری KemP EVM (سری EVM: Industrial Vibration Motors)

خود این سری از موتور ویبره صنعتی با 3 زیر مجموعه‌ی متفاوت تولید می‌شود:

  • EVM/D
  • EVM/DC
  • EVM/M

در مصارف صنعتی مثل سیلوها، تغذیه خوراک دستگاه و غربال، ویبره بنده کمپ از پرکاربردترین و بهترین انواع موتور ویبره است که می‌توانید خرید آن را در نظر داشته باشید. سری EVM در دو نوع تک فاز و سه فاز با نیروی 18 تا 11452 کیلوگرم و فرکانس 50 هرتز هم تولید می‌شود. لیست قیمت موتور ویبره KemP EVM و خرید آن را باید با در نظر گرفتن مدل‌های آن در نظر بگیرید.

برای دانلود کاتالوگ هر سری از ویبره بدنه‌های Kem-P سری EVM روی تصویر آن کلیک نمایید.

موتور ویبره سری KemP MV2 (سری MV2: Industrial Micro Vibration Motors)

موتور ویبره کوچک یا میکرو ویبره صنعتی کمپ، برای مصارفی که نیاز به ارتعاش و لرزش کم‌تری است، استفاده می‌شوند. کوچک بودن موتور ویبره kemp MV2 باعث می‌شود که بتوان از آن در وسایل کوچک یا کارهای سبک استفاده کرد. در نوع تکفاز ویبراتور برقی کمپ MV-2، فرکانس 50 هرتز 220-230 ولت و فرکانس 60 هرتز 230-460 ولت و برای نوع سه فاز ویبراتور برقی کمپ MV-2، فرکانس 50 هرتز تعداد دور 3000 و در فرکانس 60 هرتز تعداد دور 3600 دور در دقیقه داریم.

میکرو ویبره کمپ
سری MV2

برای دانلود کاتالوگ هر سری از ویبره بدنه‌های Kem-P سری MV2 روی تصویر آن کلیک نمایید.

موتور ویبره سری KemP PSV (سری PSV: High Frequency External Vibration Motors)

خرید موتور ویبره کمپ سری PSV برای کسانی مناسب است که نیاز به تغییر فرکانس دارند. موتور ویبره سری KemP PSV با دو زیر مجموعه PSV/A و PSV/P تولید می‌شود و قابلیت تغییر فرکانس را دارد. کمپ PSV در فرکانس‌های بالا کار می‌کند. سری PSV موتور ویبره KemP عمدتا برای استفاده در صنایع سیمان کاربرد دارد.

برای دانلود کاتالوگ هر سری از ویبره بدنه‌های Kem-P سری PSV روی تصویر آن کلیک نمایید.

موتور ویبره سری KemP HSV (سری HSV: Pneumatic Extrenal Vibration Motors)

سری HSV موتور ویبره کمپ، پنوماتیک یا نیوماتیک است که با نام ویبره بدنه بادی نیز شناخته می‌شود. سری HSV موتور ویبره KemP برای نصب به سطح سیلوها و کانوایرها برای کمک به جریان مناسب است. همچنین خرید موتور ویبره کمپ برای نصب به قالب‌های بتن و غربال شن و ماسه در سرند، انجام می‌شود.

موتور ویبره پنوماتیک KEMP
سری HSV پنوماتیک

برای دانلود کاتالوگ هر سری از ویبره بدنه‌های Kem-P سری HSV روی تصویر آن کلیک نمایید.

موتور ویبره سری KemP TV (سری TV: Inner Vibration Motors)

موتور ویبره kemp سری TV، از موتور ویبره‌های کمپ است که در بازار با نام شیلنگ ویبره یا شیلنگ ویبراتور شناخته می‌شوند. برای ویبره بتن و ارتعاش سطح آن (به منظور استحکام بیشتر بتن) استفاده می‌شود. اجزای دستگاه موتور ویبره سری KemP TV، به صورت کامل عایق تولید می‌شود تا مشکلی از بابت نفوذ ذرات و مواد به درون آن به وجود نیاید.

شیلنگ ویبره
سری TV

برای دانلود کاتالوگ هر سری از ویبره بدنه‌های Kem-P سری TV روی تصویر آن کلیک نمایید.

جهت مشاوره فنی و استعلام و لیست قیمت انواع موتور ویبره با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

 

کاربردهای ویبراتور KemP

موتور ویبره برقی KemP ترکیه، از جمله بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های ویبره بدنه است که می‌توانید از برند خارجی خریداری کنید. موتور ویبره را می‌توان به میز ویبره که مشابه یک میز معمولی است، نصب کرد. موتور ویبره Kemp هم از این قاعده مستثنا نیست. شما می‌توانید انواع موتور ویبره‌های ساخت کمپ ترکیه را بسته به کاربرد و نیازتان، به میز ویبره متصل کنید.
خرید موتور ویبره کمپ، در صنایع زیر، کاربرد دارد:

  • صنایع آرد و سیلوها
  • صنایع غربال
  • صنایع نان
  • صنایع سیمان
  • سرندها

با در نظر گرفتن کاربردهای بالا، شما باید توان و دور موتور ویبره را انتخاب کنید. هر کدام از سری‌های موتور ویبره کمپ هم برای کاربرد مشخص به خود، تولید شده است. بنابراین بهتر است قبل از خرید موتور ویبره کمپ، حتما با مشاور خرید تجهیزات صنعتی، در ارتباط باشید.

دستورالعمل استفاده

دستورالعمل استفاده از موتور ویبره kemp، با در نظر گرفتن مدل‌ها و سری‌های مختلف آن ممکن است متفاوت باشد. اما با این حال، برخی از اقدامات و نحوه استفاده از موتور ویبره کمپ، در تمامی سری‌ها یکسان است. نحوه به کار انداختن ویبره بدنه برقی kemp را شامل می‌توانید در ادامه ببینید:

صلاحیت‌های اپراتور

فقط پرسنل آموزش دیده تجهیزات صنعتی، مجاز به راه اندازی و کار با ماشین موتور ویبره kemp هستند. قیمت هنگام خرید موتور ویبره کمپ یا حتی دیگر برندها و مدل‌های دیگر، باعث می‌شود که اهمیت رعایت حساسیت‌های پیش از استفاده و هنگام کار دستگاه، بیش از پیش مشخص شود. موارد زیر نیز برای پرسنل و اپراتورهای دستگاه ویبره بدنه کمپ باید در نظر گرفته شود:

  • از نظر جسمی و روحی باید متناسب و سالم باشید.
  • باید آموزش کامل در مورد چگونگی کار و استفاده مستقل از موتور بدنه kemp را دیده باشید و دستورالعمل لازم را دریافت کرده باشید.
  • باید در مورد استفاده صحیح از دستگاه دستورالعمل لازم را دریافت کرده باشید.
  • باید با دستگاه‌های ایمنی مورد نیاز در استفاده با موتور کمپ آشنایی داشته باشید.
  • باید مجاز به راه اندازی ماشین آلات و سیستم‌ها مطابق با استانداردهای حاکم بر ایمنی هستید.
  • توسط شرکت خود به کار در دستگاه اختصاص داده شده‌اید.

بیشتر بخوانید: موتور ویبره چطور کار می کند؟

نشانه‌های عمومی

این عملیات فقط توسط پرسنل واجد شرایط و مطابق با دستورالعمل‌های ایمنی برای موتور ویبره kemp انجام می‌شود. این موارد را با هم مرور می‌کنیم:

  1. هرگز موتور ویبره را در هنگام کار لمس نکنید. جدی گرفتن این هشدار و نشانه‌ها، حافظ جان و سلامت شماست.
  2. در حالی که موتور ویبره کار می‌کند، می‌تواند به دمای بالایی برسد که برای پوست انسان قابل تحمل نیست. موتور ویبره را قبل از اطمینان از سرد شدن آن، هرگز لمس نکنید.
  3. هرگز با انواع موتور ویبراتور بدون درپوش انتهایی، محافظت از وزنه‌های خارج از مرکز یا بدون درپوش جعبه ترمینال، کار نکنید.

نکته: مسئولیت صدمات وارده به اشخاص یا به چیزهای ناشی از عدم رعایت دستورات ایمنی و علائم ارائه شده، استفاده نادرست از محصولات، بی احتیاطی و…، بر عهده سازنده و فروشنده موتور ویبره kemp نیست.

روشن / خاموش

برای روشن کردن موتور ویبره kemp، کافی است که دکمه ON را فشار دهید یا حالت 1 را انتخاب کنید. برای خاموش کردن این موتور بدنه پُرکاربرد، کافی است که دکمه OFF را فشار دهید یا حالت 0 را انتخاب کنید. کار کردن با این موتور در صورت مطالعه کاتالوگ و دستورالعمل استفاده آن، بسیار ساده است.

تنظیم شدت ویبره موتور

برای تنظیم موتور ویبره kemp، باید به خاطر داشته باشید که این کار همیشه باید با قطع شدن ورودی الکتریکی انجام شود تا شدت ویبره یا لرزش تنظیم گردد. برای برداشتن پوشش‌های انتهایی کافی است:

  • برای مدل‌های دارای وزن فولاد بریده شده، مهره را شل کنید. وزنه‌های خارجی را حرکت دهید تا درصد نیروی گریز از مرکز مورد نیاز را به دست آورید و مهره را قفل کنید. تنظیم نیروی گریز از مرکز به دلیل مقیاس موجود در صفحه تنظیم آسان است.
  • برای مدل‌های بست با وزن فولادی، باید اتصال را باز کنید و وزنه‌ها را در موقعیت دلخواه تنظیم کنید و سپس دوباره با اندازه گشتاور مناسب پیچ را فشار دهید. نیروی گریز از مرکز را می‌توان با مشاهده شاخص زاویه بین وزن به راحتی تنظیم کرد. همان کار را می‌توان با باز کردن پیچ دودکش و تنظیم موقعیت دلخواه وزنه‌های خارجی با مدل‌های وزن آهن انجام داد.

در این بخش سعی کردیم نحوه کارکردن با موتور ویبره کمپ را با توجه به دستورالعمل راه اندازی آن به شما آموزش دهیم و نکات مربوط به آن را به شما بگوییم. اما بدون داشتن قیمت نهایی و کارشناسی شده، نمی‌توانید خرید موتور ویبره کمپ را انجام دهید.

لیست قیمت موتور ویبره KemP ترکیه

برای اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از تخفیف‌ها و قیمت موتور ویبره کمپ با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

تغییرات در قیمت خرید موتور ویبره کمپ، ناگزیر است. وارداتی بودن تمامی محصولات شرکت KemP ترکیه، باعث می‌شود که این دستگاه‌ها وابسته به قیمت و نرخ ارز باشند. بنابراین نمی‌توان لیست قیمت موتور ویبره kemp را به صورت مشخص اعلام کرد. برای اطلاع از لیست قیمت موتور ویبره kemp در هر روز، می‌توانید با کارشناسان فروش سام تجهیز با شماره تلفن 66268920(021) و 66278904(021) تماس بگیرید. کارشناسان و مشاوران تجهیزات صنعتی سام تجهیز، به شما کمک می‌کنند تا انواع موتور بدنه‌های کمپ را با بهترین قیمت خریداری کنید.

برای مشاهده لیست قیمت هر نوع از موتور ویبره KemP، روی نام مدل کلیک نمایید.

EVM 3000 rpm
Modelتوان (W)ضربه (kg)قیمت (ریال)
EVM 50/301-a10048تماس
EVM 65/301-a15066
EVM 130/301-a180152
EVM 200/301-a180212
EVM 300/302-a270310
EVM 400/302-a360418
EVM 500/303-a470541
EVM 650/303-a500668
EVM 760/303-a550768
EVM 800/304-a570797
EVM 850/304-a600859
EVM 950/304-a650938
EVM 1100/304-a7201050
EVM 1300/304-a10001330
EVM 1600/305-a15001610
EVM 1800/305-a17251851
EVM 2000/305-a20002041
EVM 2300/305-a22002318
EVM 2500/306-a23002500
EVM 2850/306-a26502910
EVM 3301/306-a32003300
EVM 3300/307-a38003300
EVM 4000/307-a43504060
EVM 5001/307-a48505000
EVM 5000/308-a50005000
EVM 6500/309-a80006521
EVM 7600/309-a90007600
EVM 9000/309-a100009038

EVM 1500 rpm
Modelتوان (W)ضربه (kg)قیمت (ریال)
EVM 20/1501-a8020تماس
EVM 30/1501-a8031
EVM 60/1501-a9555
EVM 90/1501-a9583
EVM 200/1502-a180207
EVM 250/1502-a190243
EVM 300/1503-a270311
EVM 400/1503-b310404
EVM 520/1503-b340500
EVM 750/1504-a475709
EVM 900/1504-b570851
EVM 1100/1504-b6001099
EVM 1300/1504-b7201318
EVM 1500/1505-b9501451
EVM 1800/1505-b11401741
EVM 2000/1505-b12002076
EVM 2300/1505-c13002358
EVM 2450/1506-a14502551
EVM 2700/1506-b17002721
EVM 3100/1506-b20003150
EVM 3800/1507-a22003825
EVM 4300/1507-b29004400
EVM 5000/1508-a33005541
EVM 6000/1508-a43506200
EVM 7000/1509-a60006620
EVM 7500/1509-a65007400
EVM 7900/1509-b70008180
EVM 9500/1510-a75009560
EVM 11500/1510-b1100011425

HSV Pneumatic 9000 - 10800 rpm - 4.9 - 6.9 Bar
MODELضربه (kg)قیمت (ریال)
HSV 6917,7تماس
HSV 81236,6
HSV 101529,5
HSV 142885,2
HSV 163263,1
HSV 204078,8
HSV 225811,4
HSV 246346,7
Fixing Joints

EVM 1000 rpm
Modelتوان (W)ضربه (kg)قیمت (ریال)
EVM 200/1003-b240180تماس
EVM 270/1003-b260222
EVM 390/1004-a320315
EVM 530/1004-b450578
EVM 750/1005-a540750
EVM 1000/1005-b720980
EVM 1200/1005-c7601215
EVM 1300/1005-c8001350
EVM 1550/1005-c9001594
EVM 1700/1006-b10001610
EVM 2000/1006-c12001820
EVM 2300/1006-c12502243
EVM 3000/1007-b20003000
EVM 4500/1008-b26004164
EVM 5000/1008-b30004570
EVM 6000/1008-b40005011
EVM 6500/1009-c45006000
EVM 7000/1009-c55006976
EVM 8500/1009-c75008850
EVM 9000/1010-b82009380
EVM 10000/1010-b850010210
EVM 12000/1010-c980012900
EVM 13500/1010-c1000013431

EVM 750 rpm
Modelتوان (W)ضربه (kg)قیمت (ریال)
EVM 120/7.503-b180101تماس
EVM 160/7.503-b200125
EVM 210/7.504-a240177
EVM 330/7.504-b300275
EVM 500/7.505-b420412
EVM 700/7.505-b450543
EVM 800/7.505-c530612
EVM 950/7.505-c550759
EVM 1200/7.506-c11001025
EVM 1500/7.506-c11501260
EVM 2000/7.507-b16001631
EVM 3200/7.508-b22002571
EVM 4800/7.509-b45003925
EVM 5800/7.509-c55004810
EVM 5900/7.510-b58005545
EVM 8300/7.510-c70006760
EVM 9300/7.510-c75007557

EVM-M 1500 rpm - 220 V - Monophase
Modelتوان (W)ضربه (kg)قیمت (ریال)
EVM-M 20/1501-a8018تماس
EVM-M 30/1501-a8031
EVM-M 60/1501-a9555
EVM-M 90/1502-a9578
EVM-M 200/1503-a180207

EVM-M 3000 rpm - 220 V - Monophase
Modelتوان (W)ضربه (kg)قیمت (ریال)
EVM-M 50/301-a10048تماس
EVM-M 65/301-a15066
EVM-M 130/301-a180152
EVM-M 200/301-a180212
EVM-M 300/302-a250310
EVM-M 400/302-a350418
EVM-M 650/303-a440668

Micro 3000 rpm
MODELتوان (W)ضربه (kg)قیمت (ریال)
MV2-M2521.6تماس
MV2-T2421.6

EVM-D 600 rpm
MODELتوان (W)ضربه (kg)قیمت (ریال)
EVM-D 450/6511150تماس
EVM-D 550/6581375
EVM-D 650/6591702
EVM-D 800/6701702
EVM-D 1000/6862516

خرید موتور ویبره کمپ

موتور ویبره kemp در مقایسه با برندهای مختلف، کیفیت خوب و در عین حال، قیمت به صرفه و اقتصادی دارد. قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا و عملکرد و کارایی قابل قبول، باعث شده که خرید موتور ویبره کمپ برای صنایع مختلف، رایج باشد. شما می‌توانید برای هر کدام از شاخه‌های فعالیت‌های صنعتی، موتور ویبره مخصوص به خود را خریداری کنید.

با انتخاب سری‌های موتور بدنه کمپ و مدل‌های تکفاز و سه فاز، امکان استعلام لیست قیمت موتور ویبره kemp از سام تجهیز برای شما وجود دارد. در صورتی که هنوز انتخاب مدل و سری محصولات kemp را انجام نداده‌اید، با شماره تلفن 66268920(021) و 66278904(021) تماس بگیرید تا مشاوران سام تجهیز به شما کمک کنند.

‫4.9/5 ‫(18 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳