گیربکس SEW، بیش از یک تولیدکننده گیربکس در طول ۹۰ سال

در سال ۱۹۳۱ میلادی (۱۳۱۰ خورشیدی)، هیچ‌کس نمی‌توانست تصور کند که یک کمپانی کوچک در بروخزال (Bruchsal) به یکی از بزرگترین تضمین‌کنندگان حرکت در جهان تبدیل خواهد شد.

در ۱۳ ژوئن ۱۹۳۱ (۱۳ خرداد ۱۳۱۰ خورشیدی)، کریستین پهر (Christian Pähr) شرکت سودویچ الکتروموتورِن وِرکه (Süddeutsche Elektromotoren Werke) را در دورلاخِر اشتراس (Durlacher Strasse) در شهر بروخزال، از بقایای یک ورشکستگی بنیان نهاد. پس از جنگ جهانی، داماد پهر، ارنست بلیکل (Ernst Blickle)، به آن شرکت پیوست و رشد و توسعه آن برای چهل سال آینده را شکل داد. تا امروز، شرکت گیربکس SEW که مجبور شد در سال ۱۹۷۱ میلادی (۱۳۵۰ خورشیدی) نام خود را تغییر دهد، علیرغم اندازه، بین‌المللی بودن و گستره راه‌حل‌هایش، یک کمپانی تحت تملک خانواده باقی مانده است.

کریستین پهر
کریستین پهر

برای شرکت SEW-Eurodrive مشتری و چالش‌هایش همیشه در کانون فعالیت هستند، صرف نظر از این‌که یک سازنده بزرگ تجهیزات اصلی (OEM)، یک تولیدکننده جهانی یا یک شرکت با اندازه کوچک یا متوسط باشند؛ با همه مشتریان یکسان رفتار می‌شود. البته، پیشنهادات، محصولات و سبد راه‌حل‌ها یا خدمات این کمپانی درطول سال‌ها تغییر کرده‌اند. اکنون، مدت‌هاست راه‌حل‌های حرکتی و اتوماسیون که فراتر از موتور گیربکس عمل می‌کنند را ارائه داده است. شما می‌توانید با محصولات و راه‌های به روز SEW، تمام ماشین‌آلات یا کارخانه‌ها را به یک کارخانه هوشمند تبدیل کنید، ربات‌ها را به حرکت درآورید و کنترل نمایید، مواد اولیه را استخراج و فراوری کنید، به‌ وسیله اپلیکیشن خدمات را فرا بخوانید، جریان بخش‌ها را کنترل کنید یا راه‌حل‌هایی برای تأمین شهری آینده طراحی نمایید. به‌هرحال، همیشه حرکت و بنابراین، گیربکس ها، الکتروموتورها و موتور گیربکس های SEW با همه ظرافت‌ها و خصوصیات، از استاندارد تا سروو (فرمانیار)، از چرخ‌دنده دندانه‌دار تا گیربکس های صنعتی یا دقیق، اساس این کار است.

حتما بخوانید: قیمت گیربکس SEW چقدر است و چطور تعیین می‌شود

انواع محصولات SEW
انواع محصولات SEW

با گذشت همه این‌ها، به‌هرحال، این شرکت همیشه آنچه بوده (یک شریک قابل اطمینان از جانب مشتریان و یک تجارت خانوادگی) باقی مانده است. صاحبان و کارکنان شرکت SEW، در راستای شعار ارنست بلیکل: «افراد  تفاوت را ایجاد می‌کنند»، به مشتریان خود هرچه در توانشان است را ارائه می‌‌کنند. بنابراین، برای شرکت اس ای دبلیو یک مشتری بیش از یک عدد و بیش از یک سفارش است. به‌همین‌ترتیب، کارکنان و نیروی انسانی برای این کمپانی بیش از این ارزشمند هستند. آنها سبب موفقیت کمپانی می‌شوند. اشتیاق کارکنان در ارائه همه چیز برای مشتریان، راه‌حل‌ها و اهداف، حتی تا لحظه آخر، تفاوت مهمی را برای این شرکت ایجاد می‌کند. به همین دلیل در شرکت SEW به کارکنان آزادی داده شده تا بسیاری امور را مستقلاً سامان دهند و تصمیم بگیرند. به‌منظور پیوند این اشتیاق به وظایف در کمپانی با زندگی خصوصی کارکنان، به آنها پیشنهادهای زیادی داده می‌شود؛ از الگوهای زمان کاری تقریباً نامحدود، کار سیار و مراقبت‌های پزشکی گرفته تا مرکز مراقبت روزانه متعلق به کمپانی.

۹۰ سالگی SEW

امسال، دقیقاً در ۱۳/۰۶/۲۰۲۱ (۲۳ خرداد ۱۴۰۰ خورشیدی)، شرکت موتور گیربکس SEW، نود ساله شد. این شرکت در مطلبی که به همین مناسب منتشر شده، بیان کرده است:

به‌هرحال، این برای ما لحظه‌ای است که در آن فقط مکث کوتاهی می‌کنیم، زیرا برای ما نیز هم‌چون شما، موقعیت کنونی یک چالش بوده و هست. در هجده ماه گذشته، با تلاش بسیار در مراقبت از کارکنانمان و شما، به‌خاطر شما آنجا بوده‌ایم و در آینده، هم‌چنان (مهم نیست چه چالش‌هایی پیش آید)، برای شما شریکی خواهیم بود که بتوانید همیشه به آن تکیه کنید.

جهت مشاوره فنی و همچنین استعلام موجودی و قیمت انواع موتور گیربکس با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰ – ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا