تعمیر گیربکس صنعتی

تعمیر گیربکس صنعتی ، عیب‌یابی و تعویض چرخنده و قطعات گیربکس از جمله خدمات فنی و مهندسی شرکت سام تجهیز است که به منظور کاهش زمان توقف فعالیت‌های کارخانه‌ها و خطوط تولید با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گردد.

تعمیر گیربکس صنعتیتعمیر انواع گیربکس صنعتی مورد استفاده در صنایع مختلف مثل صنایع فولاد، سیمان، کاشی و سرامیک، خودروسازی، غذایی و دارویی، شیمیایی و … و گیربکس‌های مورد استفاده در میکسرها، کانوایرها، بالابرها و انواع ماشین‌آلات صنعتی توسط این شرکت انجام می‌شود.

تعمیر انواع گیربکس صنعتی

تعمیرات گیربکس صنعتی شامل تعمیر گیربکس‌ شافت مستقیم، گیربکس آویز (هالو شافت)، گیربکس حلزونی، گیربکس خورشیدی و گیربکس دور متغیر می‌شود.

به دلیل اعمال نیرو و بارهای مختلف و سنگین بر روی گیربکس‌ها، قطعات و اجزای مختلف آن‌ها معیوب شده و نیاز به تعویض یا تعمیر پیدا می‌کنند. چرخدنده‌ها قطعه اصلی در انواع گیربکس‌اند که در صورت آسیب‌دیدگی باعث از کار افتادن آن‌ها می‌شوند. تعویض انواع چرخدنده‌های معیوب استفاده شده در گیربکس‌ها مثل انواع چرخ دنده کرانویل و پینیون، ساده و اسپیرال، هلیکال و دنده جناقی نیز از جمله خدماتی است که ذیل فعالیت تعمیر گیربکس قرار گرفته و توسط شرکت سام تجهیز انجام می‌پذیرد.

برندهای مختلف اروپایی مثل انواع گیربکس SEW، گیربکس فلندر، گیربکس Bonfiglioli، موتواریو، روسی و گیربکس ایلماز و … مطابق با استاندارهای موجود تعمیر و رفع عیب می‌گردند.

مشاوره عیب یابی و تعمیرات گیربکس

درنظر گرفتن این نکته ضروری است که در صورت اقتصادی نبودن تعمیر گیربکس صنعتی باید آن را با یک گیربکس سالم جایگزین نمود. انتخاب گیربکس مناسب برای جایگزین نمودن با گیربکس معیوب و غیرقابل تعمیر، نیازمند دانش فنی و همچنین شناخت بازار و گزینه‌های موجود و قابل تأمین برای جایگزینی است که کارشناسان سام تجهیز با ترکیب دانش مهندسی و شناخت خوب از بازار برای انتخاب بهترین گزینه، مشاوره و پیشنهادات خود را ارائه می‌نمایند.


در مورد تعمیر و نگهداری گیربکس‌های صنعتی در وبلاگ سام تجهیز بیشتر بخوانید:


جهت مشاوره و درخواست تعمیرات گیربکس صنعتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

 

اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳