کاربرد گیربکس SEW

در این مقاله به بررسی کاربرد گیربکس SEW در صنعت و نحوه کاربرد آن می پردازیم.

گیربکس های SEW چگونه کار می کنند؟

کاربرد گیربکس های SEW موضوعی است که می خواهیم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. در مقاله های گذشته انواع متفاوت گیربکس های SEW را معرفی نمودیم. اکنون کاربرد هر یک از آنها را به تفصیل بیان خواهیم کرد.

مشخصات موتور گیربکس های SEW سری K

چرخ دنده های مارپیچ سری SEW-Eurodrive K از بازدهی دنده بیش از %90 در هر دو سمت چرخش برخوردار هستند. این چرخ دنده ها برای عملکرد بدون سایش طراحی شده اند و عمر بسیار طولانی دارند. مانند دیگر محصولات SEW Eurodrive، این موتورهای دنده ای جمع و جور هستند و چگالی قدرت بالایی دارند.
محدوده گشتاور: 80 تا 50،000 نیوتن متر

کاربردهای معمول گیربکس های سری K

این وسیله در محیط های بسیار متنوعی به کار گرفته می شود. از کارخانجات تولید و بسته بندی مواد غذایی گرفته تا کارخانه های تولید کننده کاغذ. دستگاه های نوار نقاله که به صورت مداوم قوطی های حاوی نوشیدنی را در مسیر تولید و بسته بندی هدایت می کنند، با استفاده از گیربکس های SEW سری K انجام وظیفه می نمایند. مشابه این عملیات در کارخانجات مخصوص تولید کاغذ نیز به وقوع می پیوندد. چوب های بریده شده از طریق نوار نقاله به سمت دستگاه های دیگر منتقل می شوند. پس از انجام عملیات مورد نظر، کاغذ های تولید شده جهت بسته بندی انتقال داده می شوند.

موتور گیربکس های SEW سری F چه ویژگی هایی دارند؟

سری F یک راه حل برجسته برای مشتریانی است که به دنبال یک درایو هستند که می تواند انعطاف پذیری نصب را به حداکثر برساند. به لطف سوراخ های جانبی روی پوسته، سری F را می توان علاوه بر تمام موقعیت های معمولی نصب، مستقیماً در خود دستگاه نیز نصب کرد.

فواید استفاده از گیربکس های سری F

این موتور گیربکس بهره وری بالا، قابلیت اطمینان، عملکرد کم سر و صدا را تضمین می کند. چگالی گشتاور بالا، طیف وسیعی از نسبت های دنده و طراحی جمع و جور، ویژگی های سری F را تکمیل می کند. سری F را می توان با طیف وسیعی از الکتروموتور که کاملاً توسط تولیدکنندگان دیگر مثل Bonfiglioli تولید می شوند تکمیل کرد. موتورهای ناهمزمان IEC و فشرده (BN-BE-BX / M-ME-MX)، سرو موتورها (BMD) و موتورهای بی میلی (BSR) را می توان با سری F همراه کرد.

گیربکس های sew

کاربرد گیربکس های SEW / مدل F

با توجه به اینکه موتورهای گیر بکس سری F باریک هستند در جایی که فضا محدود است کاربرد گسترده ای دارند. موقعیت های مختلف نصب، اندازه ها و طرح ها اطمینان می دهد که موتورهای دنده سری F می توانند بسیاری از برنامه ها را پوشش دهند.
کاربردهای معمول: نوار نقاله، حمل مواد، کارخانه های فولاد، کارخانه های کاغذ
محدوده گشتاور: 95 تا 13275 پوند فوت (130 تا 18000 نیوتن متر)

گیربکس های SEW / مدل MC

گیربکس های مارپیچ سری SEW-Eurodrive MC در هشت اندازه جمع و جور موجود است. سری MC از طراحی مدولار با چگالی گشتاور بالا استفاده می کند.
محدوده گشتاور: 4،416 تا 47،500 پوند فوت (5،987 تا 64،401 نیوتن متر)

کاربرد گیر بکس های سری MC

متداول ترین کاربردهای گیر بکس های سری MC را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:
جابجایی مواد در خط تولید
میکسر های ترکیب کننده مواد صنعتی
جرثقیل سقفی
خردکن های برقی

موتورهای گیربکس SEW سری R چه کاربردی دارند؟

موتور گیربکس شافت مستقیم SEW سری SEW-Eurodrive R دارای چگالی گشتاور بالا و عمر طولانی هستند. طیف گسترده ای از گشتاورها به نسبت توان چرخ دنده ها ارائه می شوند.
محدوده گشتاور: 36 تا 13275 پوند فوت (50 تا 18000 نیوتن متر)

رایج ترین موارد کاربرد موتور های گیربکس سری R

آسیاب های فولادی، کارخانه های تولید کننده کاغذ، نوار نقاله، تصفیه فاضلاب مهمترین کاربرد هایی هستند که برای گیربکس های سری R در نظر گرفته می شوند.

گیربکس های SEW سری X

گیربکس های مارپیچ سری SEW-Eurodrive X دارای یک محفظه بسیار محکم با گزینه های نصب انعطاف پذیر هستند. چگالی قدرت بالای این طرح باعث کاهش هزینه ها و وزن می شود. در نتیجه میزان تقاضا برای این نوع قطعات ماشینی زیاد است.
محدوده گشتاور: 5،015 تا 350،342 پوند فوت (6،800 تا 475،000 نیوتن متر)
موتور گیر بکس های سری SEW بیشترین استفاده و کارایی را در نوار نقاله، آسیاب گلوله ای، همزن، جرثقیل سقفی و خردکن دارند.

بیشتر بخوانید: قیمت گیربکس SEW چقدر است و چطور تعیین می‌شود

برای آشنایی بیشتر با انواع گیربکس صنعتی و موتور ویبره و کلیه پمپ های صنعتی می توانید از دیگر بخش های سایت سام تجهیز بازدید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا