گیربکس‌های خورشیدی WEG در بازارهای آفریقایی خوش می‌درخشند

گیربکس‌های خورشیدی «G3 فول» از شرکت WEG (تولید کننده بزرگ الکتروموتور) جزو توانمندترین نمونه‌هایی هستند که قادرند 10 سال بدون نیاز به سرویس‌دهی کار کنند. این گیربکس‌ها، که در برزیل توسط گروه صنعتی TGM-WEG ساخته شده‌اند و توسط شرکت ZEST WEG توزیع می‌شوند (یکی از شرکت‌های زیرمجموعۀ گروه صنعتی WEG واقع در جنوب منطقۀ صحرای بزرگ آفریقا) با موفقیت در شرکت‌های فرآوری میوه در زیمباوه و آنگولا کار می‌کنند.

گیربکس خورشیدی weg

گشتاور خروجی گیربکس‌های خورشیدی از 400 KNm تا 10000 KNm است. سطح بلبرینگ‌ها در «اکسید سیاه» عملیات حرارتی شده‌ است و برای عمری حدود 10 تا 100000 ساعت، طبق استاندارد ISO 281 و ضریب سرویس بزرگتر از 2، طراحی شده‌اند که در بازده و ایمنی گیربکس سیاره‌ای تأثیر دارد.

این گیربکس‌ها در کاربردهای مربوط به پیشران‌های مرکزی نظیر افشانگرها و دستگاه‌های فرآوری میوه رواج دارند. همچنین، به‌عنوان کمک‌پیشران و پیشران‌های بدون پینیون به‌کار می‌روند.

علاوه بر بازده مکانیکی بالا و چرخنده و بلبرینگ‌های با استحکام، این گیربکس‌ها در حالت نصب نیز انعطاف بالایی دارند. در سامانه‌های هیدرولیکی با عملکرد بالا، حجم بالایی از روغن‌های روانکار استفاده می‌شود و فیلتراسیون مطلق 10 میکرون عناصر و تبادلگر حرارت هوا-روغن برای سرمایش بهینه در آنها به‌کار رفته است.

سامانۀ رصد الکترونیکیِ پیشتاز دمای روغن، فشار و تغییر نوسانات را بررسی می‌کند تا تضمین دهد که گیربکس دچار «بیش‌گشتاور» نشده است. این امر کارکردِ روان و قابل اطمینان گیربکس را در بازه‌های تعیین‌شده را تضمین می‌کند و استفادۀ بهینه از تجهیزات و کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیر را ممکن می‌سازد.

گروه صنعتی TGM WEG، که متعهد به تضمین کیفیت و مسئولیتِ زیست‌محیطی است، دارندۀ گواهی‌نامه‌های ISO 9001 و ISO 14001 می‌باشد. مجموعۀ صنعتی مدرنِ این شرکت دارای مراکز تراشکاری گیربکس، دستگاه‌های فرزکاری، دستگاه‌های برش‌کاری، مجموعۀ تولید بلبرینگ، آزمایشگاه تجزیه ‌وتحلیل روغن‌های روانکار، و مجموعه و واحد آزمایش و مونتاژ گیربکس و افزاینده‌هاست.

منبع خبر

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳