الکتروموتورهای SEW دارای گواهینامه بین‌المللی

شرکت گیربکس SEW همواره مشخصات و استانداردهای محصولات خود را در بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی حفظ کرده و کیفیت بالای موتورگیربکس‌های تولیدی خود را تضمین نموده است. اخیراً کلمبیا الزامات مربوط به تأسیسات برقی و شناسایی درایوهای الکتریکی را برای سازگاری با شرایط بین‌المللی تنظیم کرده است. الکتروموتور SEW سری DR ، با این استانداردهای محلی مطابقت دارند و دارای گواهینامه‎های RETIE و RETIQ هستند.

شرکت SEW مسئولیت کسب گواهینامه را از دوش مشتریان خود برمی‎دارد

همراستا با رویکرد «الکتروموتور جهانی»، کمپانی SEW-EURODRIVE برای چندمین سال متوالی سازگاری سری DR از الکتروموتورهای آسنکرون با قوانین و استانداردهای محلی در سراسر جهان را تضمین نموده است. متخصصان شرکت الکتروموتور SEW با تمام وجود تلاش می‎کنند تا فرایندهای کسب گواهینامه (که در برخی موارد بسیار پیچیده و پرهزینه هستند،) را در انجام بازرسی‎های کارخانه خلاصه کنند.

الکتروموتور sew

الکتروموتورهای آسنکرون اس ای دبلیو همچنین از نظر مقررات RETIE (تأسیسات الکتریکی) و RETIQ (شناسایی) محلی بازار کلمبیا نیز مورد تأیید قرار گرفته‏اند. به این ترتیب، شرکت SEW بار انجام فرآیند پرهزینه اخذ گواهینامه را از دوش مشتریان خود در آمریکای جنوبی و همچنین آن دسته مشتریانی که در آنجا به کار صادرات مشغولند، برداشته است. مزیت این کار قابلیت استفاده فوری (بدون نیاز به انجام اقدامات دیگر) از موتورهای مربوطه با توجه به مطابقت یک به یک مشخصات و استانداردهای محلی است. صادرات به کلمبیا از همه کارخانه‌های SEW-EURODRIVE نیز مجاز است.

جمهوری کلمبیا در شمال غربی آمریکای جنوبی واقع شده و دومین ایالت پرجمعیت این شبه قاره است و یکی از مهمترین بازارهای رشد اقتصادی را دارد. بر این اساس، شرکت SEW با پنج سایت اختصاصی در آن‌جا نمایندگی دارد و دفتر مرکزی این شرکت در بوگوتا، پایتخت کلمبیا قرار دارد.

مزیت بزرگ حضور محلی شرکت الکتروگیربکس SEW ، استفاده از متخصصانی است که در کارهای استاندارد تجربه دارند و به زبان ملی صحبت می‎کنند. این کارمندان با بوروکراسی معمول محلی کاملا آشنا هستند و تمام معاملات لازم را با مقامات انجام داده‎اند.

جهت مشاوره فنی، خرید و استعلام قیمت هر یک از محصولات موتورگیربکس SEW با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳