پمپ سایر SAER

الکترو پمپ SAER سایر (SAER ELETTROPOMPE S.p.A) توسط کارلو فاولا (Carlo Favella) در سال 1951 میلادی در رجیو امیلیا ایتالیا تأسیس شد. و هنوز همه محصولات این شرکت در همان محل تولید می‌شود.
لوگوی پمپ saer
بنیان‌گزار شرکت الکترو پمپ SAER تا سال 1951 مسئول واحد سنگ‌زنی در شرکت رجیو امیلیا بود. او تلاش و هوش خود را بکار برد تا بتواند پمپ‌هایی با کیفیت بالا برای استفاده در مصارف خانگی و کشاورزی تولید کند. سرانجام کوشش او منجر به تأسیس شرکت پمپ سائر گردید.
این شرکت صادرات محصولات خود را در سال 1970 آغاز نمود و در ابتدا به بازار شمال آفریقا و خاور میانه وارد شد که البته هنوز در این دو بازار وسیع حضور دارد.

نمایی از کارخانه پمپ SAER ایتالیا
نمایی از کارخانه پمپ SAER
جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت انواع الکتروپمپ و پمپ صنعتی و کشاورزی با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.

شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

شرکت SAER سپس با شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی، برگزاری سمینارها و جلسات آموزش و با کمک فرآورده‌های خود که با کیفیت ساخت بالای ایتالیایی عرضه می شود، شروع به گسترش حضور خود در بقیه جهان نمود.
شرکت الکترو پمپ SAER در حال حاضر به یک نام تجاری مطرح در صحنه جهانی تبدیل شده که نه تنها در خاورمیانه و شرق آفریقا، بلکه در اروپا، جنوب امریکا، آسیا و اقیانوسیه، طیف گسترده‌ای از محصولات خود را ارائه می کند. محصولاتی از قبیل پمپ برقی برای استفاده‌های مسکونی، الکتروپمپ گریز از مرکز، پمپ شناور و موتور.
پمپ SAER تمام نیازهای مختلف در بخش های مختلف را تأمین کند: خانگی، صنعتی، کشاورزی و آبیاری، استخراج زیرزمینی، معدن، نفت و گاز، تصفیه آب و غیره.
شرکت SAER در حال حاضر محصولات خود را با انواع مختلف متریال تولید می کند. فلزاتی مثل چدن، فولاد استنلس استیل، برنز، کربن استیل و غیره.

مشخصات فنی پمپ SAER :

  • مقدار دبی تا 4500 متر مکعب بر ساعت
  • توان تا 1500 کیلو وات
  • فشار تا 100 بار
  • حداکثر ولتاژ منبع ولتاژ پایین: 1000 ولت
  • حداکثر ولتاژ بالا: 11 کیلو ولت
  • فرکانس 50 و 60 هرتز

سری‌های مختلف پمپ SAER

جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت هر یک از محصولات پمپ SAER با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.

شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

‫4.5/5 ‫(4 نظر)
اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳