پمپ ابارا Ebara

لوگو پمپ اباراپمپ ابارا تولید شرکت ابارا ژاپن (Ebara Corporation)، یکی از بزرگترین شرکت‌های مهندسی و طراحی و تولید انواع الکتروپمپ و سیستم‌های پمپاژ است. این شرکت با بیش از 90 سال تجربه به عنوان یکی از تولیدکنندگان صاحب‌نام و معتبر انواع پمپ، در بازارهای جهانی مطرح می‌باشد.

معرفی شرکت پمپ ابارا

نیروگاه‌های برق، تاسیسات نفت و گاز، سیستم‌های تهویه تونل، سیستم‌های فاضلاب و سیستم کنترل آلودگی از زمینه های دیگری هستند که فن آوری پیشرفته ابارا در آن‌ها به کار گرفته می‌شود. شرکت پمپ ابارا از همان بدو تاسیس تلاش خود را بر استفاده بهینه از آب، هوا، حفاظت از ذخایر طبیعی و ارتقای رابطه میان انسان و طبیعت متمرکز کرده است. بخش تحقیق و توسعه ابارا نیز در این راستا تلاش مستمر دارد. دفتر اصلی شرکت پمپ ابارا در شهر توکیو ژاپن است. تولیدات اصلی ابارا ماشین آلات محیط زیستی و صنعتی و توربین ها را شامل می‌شوند. این شرکت همچنین مالک کمپانی Elliott در امریکا و Sumoto S.r.l. در ایتالیا است.

تصویر کارخانه پمپ ابارا
کارخانه پمپ ابارا

تولیدات شرکت بزرگ ابارا به سه زیر مجموعه­ی اصلی تقسیم می‌شود:
۱. سیستم‌ها و ماشین­‌آلات سیالات که به تولید محصولات زیر می­پردازد:

  • پمپ ها: پمپ های استاندارد و مهندسی شده و سیستم‌های پمپینگ
  • توربین ها: توربین های گازی و بخاری در سایز های متنوع و توربین های میکروگازی
  • توربو کمپرسورها، دمنده ها و فن ها
  • چیلرها

۲. ماشین آلات ابزار دقیق که محصولات زیر را شامل می­شود:

  • سیستم های تمیز کننده، پوشش کننده ها و CMP
  • پمپ های turbo-molecular و خلا خشک
  • دستگاه های پالاینده گاز
  • ژنراتورهای آب یونیزه
  • فیلترهای شیمیایی

۳. بخش مهندسی محیط زیست که محصولات و خدمات زیر را تولید و ارائه می‌کند:

  • سیستم‌های آب و فاضلاب و سیستم فاضلاب‌های صنعتی
  • سیستم‌های تصویه وپردازش ضایعات جامد
  • سرویس‌های تصفیه محیط زیستی
  • سرویس‌های نگهداری و تعمیر کارخانه‌ها
جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت انواع پمپ ابارا با کارشناسان سام تجهیز در تماس باشید.

شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

کمپانی تولیدی پمپ EBARA به تولید و ساخت ماشین آلات به صورت بین‌المللی در نقاط مختلف جهان از جمله آسیا، امریکا، اروپا و خاورمیانه پرداخته است. این شرکت علاوه بر تولید و عرضه ماشین­‌آلات سیالات و سیستم‌هایی مثل توربین‌ها، کمپرسورها، پمپ‌ها، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، چیلرها و فن‌ها، همچنین سرویس‌­های نگهداری دستگاه­های سوزاندن زباله‌های شهری، دستگاه­های سوزاندن ضایعات صنعتی و دستگاه­های نگهداری از سیستم تصفیه آب کارخانه‌ّها را نیز ارایه می‌نماید. علاوه بر این شرکت ابارا ماشین­آلات شیمیایی مثل تجهیزات پوشش کوره، پمپ های وکیوم خشک، پمپ های توربومولکولار و سیستم‌های کاهش فشار گاز را نیز تولید میکند.

انواع پمپ ابارا

پمپ سانتریفیوژ ابارا

پمپ های سانتریفیوژ ابارا (گریز از مرکز) در چند سری مختلف چدنی و استیل تولید و عرضه می‌شوند. سری MD و MMD و ENR با بدنه چدنی و سری 3L، سری DWO، سری CD، CDX و سری 2CDX با جنس استیل ضد زنگ (AISI 304 و AISI 316L) از محصولات تولیدی شرکت اباراست. این پمپ ها مناسب برای تقویت فشار آب، سیستم های گرمایشی، سیستم های تهویه هوا، سیستم های شستشو، آبیاری، خنک کننده و بسیاری از کاربردهای صنعتی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پمپ طبقاتی ابارا

پمپ های طبقاتی ابارا در دو نوع عمودی، افقی هستند که از کیفیت، قدرت و کارایی بالایی برخوردارند. جنس این الکتروپمپ ها از استیل ضدزنگ است و شامل سه سری EVM (طبقاتی عمودی)، سری Matrix (طبقاتی افقی) و Compact (طبقاتی افقی) می‌‌شوند. سری Compact با طراحی جمع و جور و فشرده و وزن سبک در محل‌هایی که با محدودیت فضا مواجه باشد بسیار مناسب است. پمپ های طبقاتی ابارا جهت مصارف صنعتی و خانگی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تصفیه آب، آب شیرین کن و … کاربرد دارد.

پمپ شناور ابارا

پمپ های شناور ابارا برای انتقال آب بدون آلودگی (عاری از ذرات جامد حتی در ابعاد کوچک) از مخازن، چاه‌های نیم عمیق و چاه‌های عمیق مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس این الکتروپمپ‌ها از استیل ضدزنگ با کیفیت بالا و صدای کم است. الکتروپمپ‌ شناور استیل ابارا در دو مدل IDROGO (مخصوص چاه های نیمه عمیق و مخازن) و EBS (مخصوص چاه های عمیق) تولید و عرضه می‌شود.

پمپ کفکش ابارا

پمپ کفکش ابارا از نوع پمپ غرقابی اند که در سه سری مختلف BEST، سری DS و سری PERLA عرضه می‌شود. پمپ‌های کفکش برای مصرف خانگی و صنعتی مثل تخلیه آب چاه و استخر، آبیاری، جمع‌آوری آب‌های سطحی و آب باران،  فواره و آب‌نما، انتقال مواد شیمیایی و … کاربرد دارد. پمپ‌های سری BEST از جنس استیل و تکفاز، سری DS با پروانه چدنی و الکتروموتور قدرتمند با توان کارکرد طولانی و سری PERLA از جنس پلاستیک و فلوتردار است که جهت مصارف کوچک و خانگی کاربرد دارد.

پمپ لجن کش ابارا

پمپ لجن کش ابار نیز نوع از پمپ های غرقابی یا مستغرق است که در چند سری مختلف برای کاربردهای کشاورزی و صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گرد. از جمله کاربردهای این پمپ‌های لجن کش در استخرهای پرورش ماهی و میگو، انتقال فاضلاب صنعتی، نیروگاه ها، لایروبی استخرها، آبیاری، صنایع چرم، صنایع ساختمانی، صنایع چوب و کاغذ و … است. سری DW و سری RIGHT که جنس بدنه و پروانه آن استیل است و سری RIGHT فلوتردار می‌باشد. الکتروپمپ لجن کش ابارا سری DML و DL و سری DVS از جنس چدن هستند که با سایز، قدرت و عمر بالا در سیستم‌های فاضلاب کاربرد بسیاری دارد. در سری DVS از پروانه ورتکس استفاده شده که برای انتقال سایالات با آلودگی و ذرات فراوان کاربرد دارد.

جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت انواع پمپ صنعتی  و کشاورزی با کارشناسان سام تجهیز در تماس باشید.

شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

‫4.4/5 ‫(5 نظر)
اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳