گیربکس کرانویل SITI

گیربکس کرانویل SITI که با نام گیربکس هلیکال بول (Helical Bevel) نیز شناخته می‌شود، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اهداف قدرتی شناخته می‌شود و انتقال سرعت در آن در طی سه مرحله و به آرامی صورت می‌گیرد. این ویژگی باعث شده که این گیربکس‌ها کاربرد وسیعی در حوزه‌های مختلف صنعتی مانند صنعت نفت و گاز، صنایع شیمیایی پتروشیمی، صنعت فولاد، صنعت سیمان، خطوط تولید روی و سرب، همچنین صنایع دریایی و صنایع غذایی و نوشیدنی داشته باشند.

پس اگر برای اهداف مختلف نیاز به خرید گیربکس کرانویل SITI (سری BH) باشد، مطالعه این مطلب باعث آشنایی بیشتر با این مدل گیربکس کرانویل سیتی ایتالیا و مشخصات فنی آن خواهد شد.

گیربکس کرانویل siti

معرفی گیربکس کرانویل SITI

گیربکس کرانویل SITI یکی از محصولات پرکاربرد شرکت گیربکس SITI ایتالیا است که تحت عنوان گیربکس شافت از بغل، گیربکس هالو شافت و گیربکس پینیون کرانویل SITI هم در بازار شناخته می‌شود. نکته مورد توجه در مورد این گیربکس‌ها این است که می‌تواند به صورت ۹۰ درجه عمل کند و امکان اتصال آن‌ها به شکل پایه دار، فلنج دار و نیمه فلنج هم وجود دارد. در گیربکس کرانویل SITI تعدادی چرخدنده هلیکال یا مارپیچ به کار گرفته شده که در کنار آن دو عدد چرخدنده مخروطی هم به کار برده شده است. این وضعیت طراحی باعث شده که روند انتقال قدرت به صورت ۹۰ درجه صورت گیرد و به همین دلیل عناوین مختلف شافت از بغل هم برای آن صدق می‌کند.

ویژگی ساختاری گیربکس کرانویل سیتی

وقتی به دنبال یک گیربکس مناسب برای اهداف و کاربردهای قدرتی با گشتاور نسبتا بالا باشید، مسلماً گیربکس کرانویل SITI سری BH به دلیل ویژگی‌های خود انتخاب مناسبی است. در مورد ویژگی‌های این گیربکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از سیستم کاهش سرعت سه مرحله‌ای شامل یک جفت چرخدنده هلیکال، یک جفت چرخ دنده مورب و یک جفت چرخدنده سیلندری است.
  • تولید شده در ۹ سایز مختلف از ۵۶ تا ۲۰۰ با حداکثر گشتاور بین ۱۸۰ نیوتن متر تا ۱۴۰۰۰ نیوتن متر.
  • ظرفیت تحمل بار چرخ دنده‌ها مطابق با استاندارد DIN 3990 و همچنین استاندارد ISO 6336.
  • برخورداری از شافت‌های خروجی برای اتصال در اندازه‌های ۵۶، ۶۳، ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۵.
  • تولید چرخدنده‌ها با استفاده از فولاد آلیاژی سخت شده تحت عنوان فولاد 20MnCr5.
  • تولید شافت خروجی از فولاد آلیاژی سخت شده تحت عنوان 42CrMo4.
  • برخورداری از بازدهی داینامیک بسیار بالا در حد 0.92.
  • استفاده از آلیاژ آلومینیوم برای ساخت پوسته گیربکس در سایز ۵۶ و استفاده از چدن ریخته گری شده برای سایر اندازه‌های بزرگتر گیربکس.

جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت گیربکس‌ها با کارشناسان سام تجهیز در تماس باشید.

شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

مشخصات فنی گیربکس کرانویل SITI

اگرچه مشخصات عمومی ذکر شده در بند قبلی می‌تواند کمک زیادی به خرید این دستگاه‌ها کند، اما مشخصات فنی هم برای تصمیم و انتخاب تأثیر مهمی دارد. در مورد مشخصات فنی گیربکس کرانویل پینیون SITI سری BH می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداکثر قدرت خروجی معادل با ۲۹۱ کیلو وات؛
  • حداکثر گشتاور خروجی معادل با ۱۴۰۰۰ نیوتن متر؛
  • برخورداری از سه روش اتصال به صورت فلنج، نیمه فلنج و پایه دار؛
  • عرضه شده با 9 سایز متفاوت و ۴ سیستم ورودی مختلف.
  • کاتالوگ گیربکس کرانویل SITI (گیربکس Bevel Helical)

اندازه‌های رایج گیربکس کرانویل SITI

شرکت سیتی برای پوشش دادن نیاز در حوزه‌های مختلف صنعتی تلاش کرده که اندازه‌های مختلفی از گیربکس‌های با کیفیت تولید کند تا از این طریق بتواند نیاز مشتریان بیشتری را پوشش دهد. در حال حاضر اندازه‌های BH56(180), BH63(470), BH80(875), BH100(1800), BH125(3000), BH140(5000), BH160(8000), BH180(11000), BH200(14000) از گیربکس کرانویل SITI عرضه می‌شود. (اعداد داخل پرانتز نشان دهنده حداکثر گشتاور آن‌هاست.)

گیربکس کرانویل سینی

مزایای گیربکس پینیون کرانویل سیتی

اگر به دنبال دلایل مختلفی برای انتخاب گیربکس پینیون کرانویل سیتی هستید، مطمئنا مشخصات فنی و مشخصات عمومی معیارهای خوبی برای این امر در اختیار شما قرار می‌دهند. اما به طور کلی در مورد مزایای این گیربکس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از چدن ریخته گری شده برای ساخت بدنه به منظور استفاده در شرایط کاری سخت؛
  • مقاومت بالای چرخدنده‌ها به دلیل استفاده از فولاد با کیفیت در ساخت آن‌ها؛
  • یاتاقان‌بندی مناسب و استاندارد برای کارکرد بهتر و کم‌صدای گیربکس؛
  • آب‌بندی و درزبندی فوق العاده بخش‌های اتصالی گیربکس به منظور جلوگیری از نشتی آن.

در مورد کاربردهای این تجهیز که در بند اول نیز به آن‌ها اشاره‌ای شد، می‌توان گفت گیربکس کرانویل SITI به عنوان یک گیربکس محبوب در حوزه‌های مختلف مانند صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی، کانوایرهای صنعت فولاد و صنایع سیمان، آسیاب‌های موجود در خطوط تولید روی و سرب، گیربکس‌های حوزه صنایع کاشی و سرامیک،صنایع غذایی و نوشیدنی، گیربکس نوار نقاله در صنایع مختلف و همچنین گیربکس دستگاه‌های خطوط شستشو و بسته بندی به کار گرفته می‌شود. می‌توانید با توجه به نیاز خود با ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیارتان قرار بگیرد.

خرید و قیمت گیربکس کرانویل SITI

مسئله قیمت فاکتور بسیار مهمی در خرید گیربکس کرانویل SITI محسوب می‌شود و به همین دلیل شما هم تمایل دارید که در اینجا به قیمت اشاره شود. اما باید توجه داشت که این گیربکس‌ها از کالاهای وارداتی هستند و قیمت آن‌ها تابع تغییرات نرخ ارز و شرایط واردات گیربکس قرار دارد. اگرچه نمی‌توان در اینجا به قیمت دقیق محصول اشاره کرد، اما کارشناسان فروش سام تجهیز آماده پاسخگویی و مشاوره در خصوص قیمت و سایر موارد مربوط به این گیربکس‌ها هستند.

‫5/5 ‫(4 نظر)
اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳