گیربکس صنعتی SEW سری X

گیربکس صنعتی SEW (سری X) بسیار قدرتمند و مقاوم، دارای پوسته معکوس‎پذیر و گستره‎ی بسیار وسیعی از نسبت‎های انتقال است. سایزهای پلکانی دقیق، تنوع بیشتری را برای نصب و استفاده این سری گیربکس SEW فراهم می‎کنند. گیربکس هلیکال صنعتی یکی از محصولات پیشرفته شرکت SEW است که در صنایع مختلف به واسطه کارایی و دوام بالای خود مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیربکس‌ها به خاطر قابلیت کاهش نویز، انتقال قدرت موثر و طول عمر بیشتر در مقایسه با سایر انواع گیربکس‌ها، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. همچین با توجه به رنج قیمت گیربکس صنعتی در مقایسه با طول عمر آنها از بهترین گزینه ها می‌باشد

گیربکس صنعتی sew سری x

ویژگی‎ها و مزایایی گیربکس صنعتی SEW سری X

  • در 23 سایز مختلف
  • گیربکس‌های هلیکال و گیربکسهای هلیکال-بول
  • پوسته یکپارچه و گیربکس
  • پوسته معکوس‌پذیر گیربکس
  • حالت‌های نصب جامع و مختلف
  • تکنولوژی مدولار متمایز
  • قابلیت تطبیق براساس نیازهای مشتری
  • متغیرهای کمتر: امکان استقرار شافت هم در سمت چپ و هم راست، به مدد پوسته‎ی معکوس‎پذیر
  • عملکرد قابل اطمینان: به سبب پوستهی بسیار مقاوم، چرخ‎دنده‎های کم‎سروصدا و سیستم‎های خنک‎کننده‎ی مؤثر
جهت مشاوره فنی و خرید، استعلام قیمت و لیست قیمت هر یک از محصولات گیربکس SEW با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

اطلاعات فنی و کاتالوگ

نسبت‌های تبدیل و گشتاور گیربکس هلیکال صنعتی SEW در جدول زیر قابل مشاهده است. همچنین کاتالوگ این سری در ادامه قابل مشاهده و دریافت است.

نوع گیربکسمراحل (Stages)نسبت انتقال (i)گشتاور اسمی MN2 ( kNm )
گیربکس هلیکال X.F ..:2، 3 و 4 مرحله6.3-4506.8-475
گیربکس هلیکال-بول X.K ..:2، 3 و 4 مرحله6.3-4506.8-475
گیربکس هلیکال-بول X.T ..:3 و 4 مرحله12.5-4506.8-175
کاتالوگ گیربکس صنعتی SEW سری X

 

کاربرد گیربکس صنعتی SEW سری X

این گیربکس‌ها در کاربردها و صنایع سنگین مثل صنایع فولاد و مس، صنایع سیمان، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، معادن و … در خطوط تولید، انتقال و ماشین‌آلات و دستگاه‌های مختلفی از جمله موارد زیر استفاده می‌شود.

  • گیربکس آسیاب بالمیل و رولرمیل
  • گیربکس تسمه نقاله‌‏ها
  • جرثقیل‎ها
  • پمپ‎های پیچوار (Screw)
  • گیربکس هم‎زن‏ها و میکسرها
  • دستگاه‎های هوا ده
  • گیربکس غربال‎ها

گیربکس‌های صنعتی SEW براساس نوع کاربرد

گیربکس‌های صنعتی مطابق کاربری سری X3K..B برای بالابر کاسه‎ای (bucket elevators)

گیربکس بالابر کاسه ای sew

گیربکس‌های صنعتی مطابق کاربری سری X../HC برای بالابر جرثقیل (crane hoists)

گیربکس بالابر جرثقیل sew

گیربکس‎های صنعتی مطابق کاربری سری X../HA برای هم‎زن‏ها (mixers)

گیربکس همزن sew

گیربکس‌‎های صنعتی مطابق کاربری سری X..K../HU برای تسمه نقاله‌‏ها (belt conveyors)

گیربکس نوار نقاله sew

گیربکس‎ هلیکال SEW؛ مقاوم برای استفاده در شرایط سخت

برای مصرف‎کنندگان و یا سازنده‎های اصلی تجهیزات ماشین‎آلات و سیستم‎های نقاله ضروری است که محرک‎های مورد استفاده مقاوم، دارای عملکرد قابل اطمینان و آسان در نگهداری و سرویس دوره‌ای باشند. گیربکس صنعتی SEW سری X بطور مؤثری این نیازها را برطرف می‎کنند.

از نظر شرکت SEW-EURODRIVE، مفهوم یک گیربکس سریع‎الانتقال و یکپارچه، ترکیبی از یک طراحی با مقاومت ویژه و چرخ‎دنده‎های کم سروصدا است. گشتاور و سایزهای آن نیز به‌دقت طبقه‎بندی شده‎اند. به همین دلیل است که گیربکس‎های صنعتی SEW کاملاً با تمامی شرایط مورد نیاز صنایع بزرگ مطابقت می‌کنند، حتی اگر شرایط استفاده‎ی آن‎ها سخت و خشن باشد. گستره‎ی نسبت انتقال در گیربکس‎های سری X اس ای دبلیو در مقایسه با گیربکس‎های هلیکال و هلیکال-بول موجود در بازار، بطور فوق‎العاده‎ای وسیع‎تر است.

استقرار محورهای چپ و راست با استفاده از تنها یک گیربکس

به دلیل استفاده از پوسته معکوس‌پذیر در این سری، گیربکس صنعتی SEW سری X بسیار کاربردی است. این گیربکس تنها با استفاده از یک پوسته، محورهای چپ و راست را مستقر می‎کند. این امر اجازه می‎دهد که تعداد متغیرهای موردنیاز را بطور چشم‏گیری کاهش دهیم، که این به معنای انعطاف‎پذیری بیشتر در استفاده و دسترس‌پذیری سریع است.

تجهیزات آپشنال برای کاربری‎های متنوع

میزان زیاد تجهیزات اختیاری (آپشنال) از پیش تعریف شده، سطح بالایی از انعطاف‎پذیری را در اختیار قرار می‎دهد. این تجهیزات شامل: مبدل‎های موتور، بک استاپ ها، سیستم‎های عایق‌بندی (سیلینگ)، پمپ‎های متصل به محور، سطوح نصب، و بسیاری از موارد دیگر هستند. این آپشن‌ها بدین معنا هستند که می‎توان همواره راه‎حلی برای کاربردهای مختلف فراهم کرد.

قیمت هلیکال گیربکس صنعتی SEW سری X

قیمت گیربکس SEW سری X هلیکال صنعتی متأثر از موارد مختلفی مانند مدل، ظرفیت، مشخصات فنی و سایر ویژگی‌های اختیاری است. همچنین، عواملی نظیر تغییرات نرخ ارز، هزینه‌های واردات و سایر مسائل مرتبط با بازار ممکن است بر قیمت‌ها تأثیر بگذارد.

برای مطلع شدن از قیمت دقیق گیربکس‌های هلیکال صنعتی SEW، بهتر است به نمایندگی‌های رسمی شرکت در منطقه خود مراجعه کنید یا از طریق وب‌سایت‌های معتبر و فروشگاه‌های اینترنتی که محصولات این شرکت را عرضه می‌کنند، اطلاعات بیشتری کسب کنید. اما در هر حال، خرید این محصولات از کانال‌های معتبر و با گارانتی، اطمینان شما را از کیفیت و پشتیبانی بعد از فروش افزایش می‌دهد.

‫5/5 ‫(5 نظر)
اسکرول به بالا