گیربکس آویز SITI

گیربکس آویز SITI (سری PD) یکی از ابزارهایی است که می‌تواند در صنایع مختلف به خوبی نقش کاهش یا تنظیم سرعت را برعهده داشته باشد و به کمک آن شرایط مناسبی برای کارکرد الکتروموتورها به وجود آورد. این گیربکس‌ها به دلیل طراحی منحصر به فرد و همچنین آب‌بندی فوق العاده خود، نسبت به نشتی مقاوم هستند و امکان استفاده از آن‌ها در شرایط خورنده و در شرایط نامناسب وجود دارد.

اگر قصد خرید و استفاده از گیربکس آویز SITI (سری PD) در پروژه‌های صنعتی خود دارید، در ادامه معرفی کلی از این گیربکس‌ها اطلاعات فنی آن بیان شده است.

گیربکس آویز siti

 آشنایی با گیربکس آویز SITI

گیربکس آویز SITI (سری PD) به‌عنوان گیربکس شافت موازی سیتی هم در بازار شناخته می‌شود که این می‌تواند نشان دهنده اطلاعات مهمی در مورد این گیربکس‌ها باشد. این مدل از گیربکس SITI به صورت هلیکال عمل می‌کنند و در آن‌ها از دنده‌های بیشتری استفاده شده است. بنابراین تنوع بالاتری در زمینه انتخاب سرعت در اختیار مهندسین قرار می‌دهند تا به شکل بهتری به سرعت مورد نیاز دست پیدا کنند. ضمن اینکه این وضعیت طراحی به  گیربکس کمک می‌کند تا بارهای یکنواخت و غیریکنواخت را به خوبی تحمل کند و به عنوان یک تجهیز کارآمد در صنعت استفاده شود.

این نوع گیربکس در صنایع فولاد و آهن، صنعت سیمان، صنعت نفت و گاز، صنایع پتروشیمی و شیمیایی، صنایع نظامی، صنایع کاشی و سرامیک و تصفیه آب و فاضلاب کاربرد داشته و جهت استفاده در نوارنقاله‌ها، میکسرها، گیربکس دستگاه اکسترودر، جرثقیل‌های سقفی و بسیاری موارد دیگر به کار گرفته می‌شوند.

معرفی و مشخصات کلی گیربکس آویز سیتی

اطلاعات کلی و مشخصات فنی می‌تواند در انتخاب این گیربکس‌ها کمک کند. در حقیقت بدون توجه به اطلاعات و جزئیات فنی، اطلاعات کلی گیربکس آویز SITI (سری PD) این فرصت را در اختیار خریداران قرار می‌دهد تا اطلاعاتی کلی در مورد آن‌ها داشته باشند:

  • این گیربکس‌ها امکان کاهش سرعت در دو یا سه مرحله را می‌دهند؛
  • در گیربکس‌های سری PD و PL از چرخدنده‌های هلیکال استفاده شده است که چرخدنده‌های آن‌ها به صورت سیلندری بوده و صحت کار آن‌ها را بالاتر می‌برد.
  • این گیربکس‌ها در ۵ سایز متفاوت در بازار هستند و هر کدام از آنها گشتاور متفاوتی دارند؛
  • میزان حداکثر گشتاور در این گیربکس‌ها از ۱۰۰ نیوتن متر تا ۴۰۱۵ نیوتن متر متغیر است؛
  • تمامی مدل‌های این گیربکس‌ها به طور کامل آب بندی شده‌اند و نسبت به نشتی مقاومت بالایی دارند؛
  • استفاده از فولاد با کیفیت با درجه آلیاژی بالا امکان کاربرد گیربکس آویز SITI در حوزه‌های مختلف را می‌دهد.

جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت گیربکس‌ها با کارشناسان سام تجهیز در تماس باشید.

شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

اندازه‌های موجود از گیربکس‌های سری PD

همانطور که در بندهای قبلی اشاره شد، از این گیربکس‌ها ۵ سایز متفاوت وجود دارد که مدل‌های PD63 (330), PD80 (572), PD100 (1122), PD125 (2310), PD160 (4015) هستند. اعداد ذکر شده در داخل پرانتز، نهایت گشتاور متناسب با سایز گیربکس‌هاست. همانطور که مشاهده می‌شود، هر چه اندازه یک گیربکس بزرگ‌تر می‌شود، نهایت گشتاور به دست آمده بالاتر خواهد بود و این به کیفیت کارکرد آن‌ها کمک می‌کند.

گیربکس آویز سیتی

مشخصات فنی گیربکس آویز SITI (سری PD)

اگر مشخصات فنی گیربکس‌های شافت موازی سیتی مورد بررسی قرار گیرد می‌توان هم به ویژگی مواد اولیه بکار رفته در ساخت آن‌ها اشاره و هم فاکتورهایی مانند گشتاور آن‌ها را در نظر گرفت. در مورد مشخصات فنی این گیربکس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداکثر توان ورودی معادل با ۸۳ کیلو وات؛
  • حداکثر گشتاور خروجی معادل با ۴۰۱۵ نیوتن متر؛
  • استفاده از سیستم اتصال فلنچی؛
  • استفاده از فولاد آلیاژی با کیفیت بالا برای ساخت بدنه؛
  • استفاده از چدن ریخته گری شده برای قطعات داخلی گیربکس به منظور استفاده در کاربردهای سخت و سنگین؛
  • برخورداری از یاتاقان‌بندی موتور گیربکس مناسب برای عملکرد در شرایط مختلف؛
  • آب‌بندی فوق العاده برای جلوگیری از هرگونه نشتی.

خرید گیربکس آویز SITI

برای کسانی که قصد استفاده از گیربکس آویز سیتی در صنعت مورد نظر خود دارند، توجه به چند نکته بسیار مهم است. در وهله اول باید اندازه گیربکس را با توجه به حداکثر گشتاور آن و همچنین محل نصب گیربکس انتخاب نمود. طبیعتاً گیربکس‌های بزرگ برای فضاهای کوچک‌تر یا حالت عکس آن از لحاظ بازدهی توجیه چندانی ندارد. موضوع دوم این است که اگر قصد خرید گیربکس SITI باید به اصل و اورجینال بودن گیربکس سیتی ایتالیا حساسیت بالایی به خرج دهید.

در انتها باید به این نکته اشاره کرد که موارد ذکر شده در این مطلب در رابطه گیربکس آویز SITI (سری PD) بیشتر عمومی هستند و برای بدست آوردن اطلاعات فنی دقیق و قیمت گیربکس صنعتی SITI مدل گیربکس آویز می‌توانید با کارشناسان گروه سام تجهیز تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان برای خرید گیربکس و سایر تجهیزات مرتبط استفاده نمایید.

‫4.8/5 ‫(5 نظر)
اسکرول به بالا