الکتروموتور گوانگلو | الکتروموتور چینی GuangLu

شرکت الکتروموتور گوانگلو در دهه ۸۰ میلادی تاسیس شده و اکنون در شهرک صنعتی شانشی واقع در شهر تاجیو و در حاشیه مناظر دیدنی دریای چین شرقی قرار گرفته است که این امر نقل و انتقال آسان محصولات این شرکت را از طریق زمینی، هوایی و دریایی فراهم می‌کند.

الکتروموتور گوانگلو

در بین انواع الکتروموتور چینی موجود در بازار، به جرات می‌توان الکتروموتور گوانگلو را به عنوان یک گزینه مناسب با کیفیت ساختاری مطلوب معرفی کرد. اگرچه شرکت‌های چینی در این زمینه رقبای گردن کلفتی برای شرکت‌های معروف اروپایی محسوب نمی‌شوند، اما شرکت چینی گوانگلو محصولات با کیفیتی در سطح بازار دارد که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کارایی و بازدهی می‌تواند به عنوان یک برند الکتروموتور خوب مطرح شود.

مساحت کارخانه بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع است که دارای تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته‌ای است. شرکت GuangLu متخصص در ساخت تجهیزات الکتریکی با انواع طبقه‌بندی است. همه محصولات مطابق با استاندارد بین‌المللی IEC است و همچنین گواهینامه ISO9001:2000 و گواهینامه‌های CE، CECP، CCC را دریافت کرده است.
این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های صادرکننده در حوزه صنایع الکتریکی کوچک و متوسط است و مصحولات آن علاوه بر برند گوانگلو با برندهای دیگری نیز عرضه می‌شود.

محصولات شرکت GuangLu علاوه بر انواع الکتروموتور سه فاز، تک فاز، الکتروموتور ترمزدار، الکتروموتور دو سرعته، شامل موتور ویبره، ویبراتور نیز است.

معرفی الکتروموتور گوانگلو

الکتروموتور گوانگلو یک نوع الکتروموتور چینی موجود در بازار است که ۱۲ سری متفاوت از آن عرضه شده است و در سه مدل الکتروموتور سه فاز، الکتروموتور تک فاز و الکتروموتور ترمزدار قرار می‌گیرند. البته دسته بندی این الکتروموتورها در سه گروه کلی به این دلیل است که آنالیز کردن ویژگی‌های آن‌ها راحت‌تر باشد. اما در حقیقت ۱۲ سری اصلی از لحاظ ویژگی ساختاری و مشخصات فنی با یکدیگر متفاوت هستند و این کار ما را برای انتخاب یک گزینه مناسب با توجه به کاربرد صنعتی خود را راحت‌تر می‌کند.

الکتروموتور سه فاز چینی

ویژگی‌های ساختاری الکتروموتور چینی گوانگلو

اولین چیزی که خریدار الکتروموتور گوانگلو با آن مواجه می‌شوند، شکل ساختاری و همچنین روش‌های نصب آن در سیستم‌های مختلف است. اگر تحلیل بخش فنی الکتروموتور بر این مبنا صورت گیرد، می‌توان به ویژگی‌های زیر اشاره نمود:

  • استفاده از چدن ریخته‌گری شده برای فریم الکتروموتور در بیشتر سایزها و آلومینیوم برای برخی سایزهای خاص
  • استفاده از فولاد استنلس استیل برای شفت دستگاه
  • استفاده از فایبرگلاس و آلومینیوم برای فن خنک کننده در انتهای الکتروموتور
  • امکان اتصال الکتروموتور به صورت پایه دار و فلنجی با توجه به نوع سیستم
  • در نظر گرفتن طراحی متفاوت برای جعبه ترمینال با توجه به مدل‌های مختلف
جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت الکتروموتورها با کارشناسان سام تجهیز در تماس باشید.

شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

مشخصات فنی الکتروموتور GuangLu

از بعد فنی چند فاکتور مهم وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای مقایسه گزینه‌های مختلف استفاده کرد. این مشخصات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • توان خروجی متغیر از 0.75 کیلو وات تا 250 کیلو وات در برخی مدل‌ها
  • سرعت گردش الکتروموتور از 1400 دور در دقیقه تا 3000 دور در دقیقه
  • ارائه نرخ بازدهی بین 75 درصد تا 95 درصد
  • صدای 62 دسی‌بل تا 100 دسی‌بل در مدل‌های مختلف
  • قابلیت عملیاتی در ولتاژ 400 ولت
  • کاتالوگ الکتروموتور گوانگلو

باز هم ذکر این نکته ضروری است که سری‌های مختلف الکتروموتورهای چینی گوانگلو در حدود ۱۲ سری هستند که برای هر کدام از آن ها در جزئیات فنی تفاوت‌هایی وجود دارد. بنابراین برای هر کاربرد باید مشخصات فنی به صورت ویژه برای هر سری و هر مدل استخراج شود و با توجه به نیاز صنعتی دستگاه مورد نظر انتخاب شود.

الکتروموتور guanglu

مروری بر مدل‌های مختلف الکتروموتورهای گوانگلو

بطور کلی الکتروموتورهای شرکت گوانگلو چین در سه دسته کلی سه فاز، تکفاز و ترمز دار قرار می‌گیرند. الکتروموتورهای سه فاز (three-phase) شامل چهار دسته با عناوین Y3EJ ،Y3VP،Y3D و Y3DT می‌شوند. این در حالی است که برای الکتروموتورهای تکفاز و ترمز دار هم مدل‌های متفاوتی وجود دارد. در بین این گزینه‌ها می‌توان به الکتروموتور IE2 گوانگلو به عنوان معروف‌ترین محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول این شرکت اشاره کرد که هم از لحاظ کیفیت ساخت و هم از لحاظ دسترسی در بازار ایران وضعیت مطلوبی دارد.

کاربردهای الکتروموتورهای چینی گوانگلو

الکتروموتور گوانگلو به دلیل تنوع بالا در طراحی و همچنین دارا بودن مشخصات فنی متغیر از لحاظ توان خروجی و ولتاژ عملیاتی، کاربردهای بسیار وسیعی در حوزه‌های مختلف صنعت و پالایشگاه دارند. حتی برخی از نمونه این الکتروموتورها برای کاربردهای کوچک هم مناسب هستند. از جمله کاربردهای این الکتروموتورها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در سیستم کانوایر و موتور گیربکس نوار نقاله برای جابجایی مصالح
  • استفاده در میکسرها و سیستم‌های مخلوط کننده در کارخانجات مختلف
  • استفاده در سیستم‌های مختلف اکسپندر و اکسترودر در حوزه‌های متفاوت
  • استفاده جهت جرثقیل‌ها و بالابرها در حوزه‌های مختلف صنعتی
  • استفاده در کارخانجات ذوب آهن و صنایع فولاد
  • استفاده در تولید مصالح اولیه مانند صنایع سیمان و صنایع ماسه و سنگ
  • استفاده در حوزه نفت و پالایشگاه و همچنین صنعت پتروشیمی
  • استفاده در صنایع نیروگاهی صنایع معدن

خرید الکتروموتور گوانگلو

الکتروموتور چینی گوانگلو از جمله الکتروموتورهای معمولی در سطح بازار محسوب می‌شود که کیفیت ساخت مطلوبی داشته و می‌توان آن را به عنوان یک گزینه با قیمت مناسب (ارزان نسبت به برندهای اروپایی) و کیفیت خوب در بازار معرفی کرد. اگر سرویس‌های دوره‌ای و نگهداری به صورت مناسب برای این الکتروموتورها انجام شود، در دوره عمر مفید خود به ندرت دچار مشکل یا خرابی می‌شوند و در صورتی که امکان تعمیر آن‌ها نبوده یا این‌کار از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد، برای خرید و جایگزینی الکتروموتور معیوب اقدام می‌شود. اگر در انتخاب و خرید الکتروموتور مناسب نیاز به مشاوره داشتید، با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.

‫4/5 ‫(7 نظر)
اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳