قیمت گیربکس SEW چقدر است و چطور تعیین می‌شود؟

یکی از بهترین شرکت های تولیدکننده گیربکس که قادر به بکارگیری به روز ترین قطعات در تولید این محصولات می‌باشد، شرکت SEW است. عوامل مختلفی بر قیمت گیربکس SEW اثرگذار هستند که بسته به کیفیت آن قیمت گذاری می‌شود. هم اکنون می­‌توانید گیربکس SEW را از سایت سام تجهیز، خریداری نمایید.

هیچ کالایی بی دلیل ارزان نیست، ولی گران نخرید!

اصطلاح «هیچ کالایی، بی دلیل ارزان نیست» به این معنی نیست که باید کالاهای گرانقیمت خریداری کنیم.  قیمت گیربکس SEW با یک دسته بندی منظم مشخص شده است، که می‌توان در زمان خرید و مشخص شدن نوع از آن مطلع شد.

قیمت گیربکس SEW شافت مستقیم با قیمت گیربکس SEW 90 درجه، فرق دارد. به هر حال، این محصولات با تنوع بالا (شافت مستقیم، بول هلیکال، دور بالا، مناسب برای همزن بخارات اسیدی) تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید قیمت گیربکس‌های SEW را به دقت مورد بررسی قرار داده و در مورد آن تحقیق کنید تا به مناسب‌ترین گیربکس برای خودتان برسید. همچنین از محصولات با تنوع بالا بهره مند می‌شوید. قیمت گذاری گیربکس SEW 90 درجه هلیکال، بر اساس کاربرد آن انجام می‌شود. بنابراین با خرید گیربکس SEW از شرکت سام تجهیز، هیچ هزینه اضافی دیگری متحمل نمی‌شوید.

گیربکس هلیکال SEW

توجه داشته باشید که هر محصول، متعلق به دسته بندی خاص خود است و کارآمدی هر محصول مطابق با همان دسته بندی است. امکان خرید اینترنتی گیربکس SEW در تهران، این فرصت را در اختیار سایر استان ها هم قرار می دهد که محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنند. شما می‌توانید مستقیما محصول مورد نظر خود را از سایت خریداری نمایید و اگر کالای مورد نظر موجود نباشد، مبلغی پرداخت نخواهید کرد و در صورت پرداخت، مبلغ پرداخت شده بی معطلی به شما بازگردانده می‌شود. همچنین در صورت عدم موجودی برند اس ای دبلیو، پیشنهاد جایگزین از سایر برندها است. برای استعلام قیمت گیربکس صنعتی با سام تجهیز، تماس بگیرید. به این ترتیب، بهترین تجربه خرید را خواهید داشت.

جهت مشاوره فنی و همچنین استعلام موجودی و قیمت انواع گیربکس با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰ – ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴

قیمت گیربکس SEW هلیکال

گیربکس هلیکال یک گیربکس صنعتی از نوع دنده مورب است. علت قیمت بیشتر گیربکس SEW هلیکال نسبت به مدل حلزونی و مکعبی این است که این نوع گیربکس‌ها نوع ساخت متفاوتی داشته و بیش از 90 درصد راندمان دارند. گیربکس هلیکال، دارای اجزای مختلفی است که بر اساس کاربرد و میزان انتقال دور به صورت چند محوره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بعضی از مدل‌های این نوع گیربکس، دارای دو چرخ دنده عمودی هستند که آن را قادر می‌سازد گشتاور لازم برای تغییر جهت 90 درجه‌ای را فراهم کند. در این گیربکس‌ها معمولا از دو محور دوران عمود بر هم، مثل گیربکس حلزونی، استفاده شده است. در مجموع، این محصول بی‌نظیر، راندمان بسیار بالایی در مقایسه با سایر محصولات مشابه دارد.

گیربکس هلیکال 90 درجه sew

دنده‌های گیربکس SEW هلیکال 90 درجه، از جنس فولاد آلیاژی است. همچنین، این محصول از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت موتورگیربکس آلمانی SEW و دینام آلمانی یا همان الکتروموتور SEW هم بسیار مطلوب است. برای خرید الکتروموتور، با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰ – ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ تماس بگیرید.

قیمت گیربکس SEW هلیکال موازی

به منظور انتقال قدرت در گیربکس هلیکال، از چرخ دنده های فولادی استفاده می‌شود. به دلیل مارپیچی بودن چرخ دنده‌های این نوع گیربکس، حرکت دنده‌ها به نرمی صورت می‌گیرد و استحکام گیربکس افزایش می‌یابد. علاوه بر این، این مدل گیربکس در مقایسه با گیربکس با دنده‌های ساده، قابلیت بیشتری در دورهای بالا دارد.

اساس کار گیربکس هلیکال به این صورت است که با کاهش دور، گشتاور خروجی را افزایش می‌دهد. به دلیل استفاده از چرخ‌دنده‌های مورب در این نوع گیربکس، حرکت چرخ‌دنده‌ها نرم و بی صدا است.

در گیربکس‌های هلیکال، بیش از یک دنده درگیر است که باعث سوییچ دنده‌ها و کاهش سطح استهلاک می‌شود. مزیت عمده گیربکس هلیکال موازی، پوسته آلومینیومی یا چدنی آن است که در مدل‌های پایه دار و فلنج دار یا ترکیبی از پایه و فلنج، دسته‌بندی شده است.

قیمت گیربکس SEW هلیکال به واسطه دامنه بالایی که در محل گشتاور دارد تعیین می‌شود. یکی از ویژگی‌های گیربکس هلیکال، کاربرد وسیع آن در بخش‌های مختلف صنعت است. گیربکس های هلیکال فلنجدار معمولاً شامل موارد عمود نصب هستند و البته که شامل میکسر و سطح اجرای مشخص خواهند بود.

گیربکس هلیکال شافت مستقیم یکی از پرکاربردترین گیربکس‌های موجود در صنایع مختلف است. به عنوان مثال، این گیربکس در صنایع غذایی، فولاد و سیمان به کار گرفته می‌شود و با نصب به صورت عمودی در خطوط انتقال، کاربرد دارد.

قیمت گیربکس SEW هلیکال به نوع پایه، جنس پوسته، راندمان، موقعیت بدنه و سطح اجرا بستگی دارد. سام تجهیز مفتخر است که با کیفیت ترین گیربکس‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

موتورگیربکس هلیکال موازی sew

کاربرد گیربکس هلیکال اس ای دبلیو

گیربکس هلیکال در صنایع فولاد، صنایع غذایی، صنایع دریایی، کاشی سازی، داروسازی، صنایع آب و فاضلاب، صنایع سیمان، و بالابر کاربرد دارد. در کاتالوگ گیربکس SEW اطلاعات زیادی در مورد این گیربکس ارایه شده است که از این وبسایت نیز قابل دریافت است. گیربکس SEW هلیکال در برطرف کردن نیاز صنایع مختلف، موفق بوده است.

با خیال راحت خرید کنید

گیربکس آلمانی SEW بهترین گزینه برای خرید است. تجربه نشان می‌دهد افرادی که از بهترین فروشگاه‌ها خرید گیربکس SEW را انجام می‌دهند، می‌توانند از نظر هزینه با خیال راحت گیربکس و الکتروموتور را خریداری کنند. شما می توانید قیمت گیربکس SEW به صورت لحظه‌ای و با استعلام مطلع شوید و با انجام مقایسه، بهترین تجربه خرید را برای خود رقم بزنید.

گیربکس هلیکال و شافت

در هنگام خرید به موقعیت نصب و ابعاد هم توجه داشته باشید، در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد. در مورد گیربکس SEW این است که از نظر کارایی گزینه بسیار مناسبی است و کیفیت آن از نظر کارکرد طولانی تضمین می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا