نکاتی برای انتخاب و خرید شیلنگ ویبراتور مناسب

در این مقاله به شما راهنمایی میکنیم تا هنگام خرید موتور ویبره بتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. شرکت سام تجهیز معتبر ترین شرکت فروش گیربگس های صنعتی و گیربکس sew می باشد.

راهنمای خرید موتور ویبره

ابزارها و تجهیزاتی زیادی هستند که در صنعت و دستگاه های صنعتی کاربرد دارند، یکی از این وسیله ها موتور ویبره است. موتور ویبره در صنایع مختلف و دستگاه های صنعتی متعددی نقش و کاربردهای مهمی را ایفا می کند. در واقع از موتور ویبره برای به وجود آوردن لرزش و ارتعاش برای دستگاه های مختلف در صنایع گوناگون استفاده می شود. به عنوان مثال از این وسیله در صنایع غذایی و یا صنایع ساختمانی استفاده می شود. به دلیل حساسیت بالا، کارکرد و نقش قابل توجه آن در صنعت و دستگاه های صنعتی باید در انتخاب و تهیه آن به نکاتی توجه کنید. چرا که عدم توجه به این نکات ممکن است باعث بروز مشکلاتی در فرآیند کار شما بشود. برای انتخاب و خریداری موتور ویبره به طور کلی باید معیار هایی مانند دور موتور ویبره و میزان نیروی وارده از سمت ضربه را در نظر گرفت و به آن ها توجه کرد.

در انتخاب و خریداری موتور ویبره مناسب و مد نظر خود باید علاوه بر معیار های کلی ذکر شده، به نکته های دیگری در این زمینه توجه داشته باشید، چرا که این نکته ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. از مهم ترین و حساس ترین نکته هایی که برای خرید شیلینگ ویبراتور باید به آن توجه کرد، قطر شیلنگ موتور وبیره است که قصد استفاده از آن را دارا هستید. هم چنین ما به شما توصیه می کنیم که حتما در هنگام خرید و تهیه موتور ویبره مد نظر خود به میزان دور موتور آن توجه کنید، چرا که استفاده از موتور ویبره هایی که دارای دور موتور بالایی هستند و به سرعت به شیلنگ موتور ویبره ضربه می زنند در گذر زمان باعث فرسایش آن خواهند شد. شما قبل از انتخاب موتور ویبره مد نظر خود ابتدا باید نوع پروژه و حجم آن را مشخص کنید و بر اساس آن به تهیه و خرید موتور ویبره اقدام نمایید. چرا که اگر حجم پروژه ساختمانی شما کم باشد می توانید از موتور ویبره برقی در جهت انجام آن استفاده کنید، اما اگر پروژه شما از حجم بالایی برخوردار باشد بهتر است از موتور ویبره های بنزینی و دیزل استفاده نمایید.

نکاتی برای انتخاب و خرید شیلنگ ویبراتور مناسب

نکته هایی که در خرید شیلنگ ویبراتور نقش دارند

در هنگام خرید و تهیه موتور ویبره مناسب علاوه بر نکات ذکر شده، نکته های ریز دیگری وجود دارد که حتما باید به آن ها توجه کرد. به عنوان مثال شما حتما باید در زمان تهیه و خرید این وسیله به محل قرار گرفتن دستگاه و فضا موجود خود توجه فرمایید، هم چنین وجود یا عدم وجود برق در محل مورد نظر خود را مشخص کنید. هم چنین شما  در زمان خریداری موتور ویبره مناسب و انتخابی خود، حتما از وجود کوپلینگ مناسب برای نصب شیلنگ بر روی موتور ویبره مطمئن شوید. چرا که اگر فروشنده به همراه این موتور ویبره آن را به شما ندهد موفق به نصب شیلنگ بر روی این وسیله نخواهید شد.

هم چنین سعی کنید موتور ویبره های نو و کار نکرده را خریداری کنید. چرا که از این وسیله استفاده های بسیاری می شود و حتی ممکن است در معرض گرد و غبار و موارد این چنینی قرار گیرند، به همین دلیل با گذشت زمان فرسوده می شوند و قدرت خود را از دست می دهند. گاهی اوقات شما موتور ویبره را برای قالب بتن لازم دارید، در این امر شما باید به این نکته توجه کنید که موتور ویبره مد نظر خود را بر اساس اندازه دور قالب تهیه نمایید. اگر در انتخاب و خریداری موتور ویبره، معیار ها و نکاتی که در اینجا ذکر شده اند را به درستی رعایت کنید و بر اساس آن ها دست به انتخاب موتور ویبره بزنید در نتیجه می توان گفت که شما موفق به خرید مناسبی شده اید.

بیشتر بخوانید: هنگام خرید موتور ویبره به چه نکاتی باید توجه کنید؟

نتیجه گیری

موتور ویبره وسیله ای است که در صنعت های گوناگون و متنوعی کاربرد داشته و از این وسیله در ساخت دستگاه های صنعتی بسیاری استفاده می شود. از آن جایی که موتور ویبره صنعتی دارای کارکرد ها و نقش های مهمی در صنایع است، باید در انتخاب و خریداری آن به نکات و معیار هایی زیادی توجه کرد. ما در سام تجهیز برای شما به شرح برخی از این نکات برای انتخاب و خرید موتور ویبره و شیلینگ ویبره مناسب پرداخته ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا