کاربرد موتور ویبره کوچک یا میکرو ویبره

در این مطلب از بلاگ سام تجهیز، قصد داریم موتور ویبره کوچک یا میکرو ویبره را مورد بررسی قرار دهیم. میکرو ویبره یا موتور ویبره کوچک نوعی از دستگاه لرزش بدنه است که همانطور که از نامش پیداست نسبت به موتور ویبره بدنه های دیگر کوچکتر می‌باشد اما عملکرد آن مشابه موتور ویبره های دیگر است.

تفاوت میکرو ویبره با ویبره بدنه صنعتی

میکرو ویبره همانطور که ذکر شد از ابعاد کوچکتری برخوردارند.

موتور ویبره کوچک را در صنایع مختلفی از جمله صنایع شیمیایی، صنعت دارو و صنعت غذا و بسته بندی و… استفاده می کنند. شما می توانید جهت تهیه دستگاه ویبراتور کوچک با مجموعه سام تجهیز تماس گرفته و دستگاه را با کیفیت بالا و گارانتی معتبر تهیه و استفاده نمایید. در ادامه دستگاه هایی که از ویبراتور کوچک استفاده می‌کنند را برای شما ذکر کنیم.

کاربرد میکرو ویبره کوچک

کاربرد میکرو ویبره ها

فیدرها و دستگاه های بسته بندی

معمولاً فیدرها را به نام دستگاه تنظیم کننده نیز می شناسند که در بسیاری از کارخانه ها از فیدرها استفاده می‌کنند تا مواد و قطعات را به بخش‌های دیگر کارخانه ها منتقل کنند.
به عنوان مثال می‌توان به دستگاه های بسته بندی اشاره کرد و یا در صنایعی که در آن ها بطری پر می‌کنند.
برای صنایع بسته بندی توسط دستگاه های اتوماتیک استفاده می کنند که در آن از ویبراتور کوچک استفاده شده است. محصولات برای بسته بندی از هر مرحله به مرحله بعدی وارد می‌شود و در پایان نیز در آن را می بندند که با توجه به وجود ویبره بدنه کوچک در این دستگاه ها به آن لرزش وارد شده و حرکت می کند.

الک های صنعتی

برخی از الک های صنعتی هستند که برای جداسازی ناخالصی ها از مواد پودری مانند آرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این الک های صنعتی برای حجم و وزن پایین و یا بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از موارد استفاده از ویبراتور کوچک استفاده در الک های صنعتی می باشد.

دستگاه های فشرده سازی

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه موتور ویبره کوچک یا میکرو ویبره استفاده از آن در دستگاه های آزمایشگاهی و شیمیایی می باشد چرا که مواد چسبنده را با ایجاد لرزش و استحکام به حرکت در آورده و مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه برای قطعات مختلفی که تولید می‌شود معمولاً این قطعات مورد تست قرار می‌گیرد که برای تست قطعات از ضربه و ارتعاش استفاده می کنند. برای این کار نیز از دستگاه میکرو ویبره برای تست قطعات و ایجاد لرزش و ارتعاش استفاده می‌کنند. به عنوان مثال می توان قطعات اتومبیل ها را در نظر گرفت؛ زمانی که قطعات اتومبیل ها تولید می شود با ایجاد ارتعاش کیفیت آن را می سنجند که در این موارد از دستگاه ویبراتور استفاده خواهند کرد.

سام تجهیز یکی از شرکت های تخصصی در زمینه انواع دستگاه های موتور ویبره و ویبره بدنه می باشد. شما می توانید موتور ویبره kemp را که ساخت شرکت ترکیه ای kem-p و با کیفیت عالی است را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. با اطمینان خاطر تجهیزات مورد نیاز را از سام تجهیز سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳