فواید زیست محیطی استفاده از گیربکس SEW

گیربکس ها از مهم ترین ابزارآلات صنعتی هستند و در صنایع مختلف مانند صنایع سیمان، کاشی و سرامیک، مواد غذایی و… کاربردهای گسترده ای دارند. گیربکس SEW یک برند آلمانی در زمینه تولید تجهیزات صنعتی علی الخصوص گیربکس های صنعتی است. این برند با سابقه درخشان ۸۵ ساله و محصولات با کیفیتش سال ها به عنوان یک برند خوش نام در زمینه تولیدات صنعتی شناخته شده است. گیربکس های SEW از مزایای بسیاری برخوردار هستند. یکی از مزایای شاخص گیربکس SEW بهینه بودن این محصولات برای محافظت از محیط زیست است. کاهش اثرات مخرب بر محیط زیست، کاهش مصرف سوخت های فسیلی و برق و همچنین کاهش هزینه های مصرفی، نگهداری و تعمیر قطعات از فواید زیست محیطی استفاده از این گیربکس ها هستند. در این مطلب از بلاگ سام تجهیز به تشریح مزایای گیربکس های SEW از منظر زیست محیطی می پردازیم.

برای خرید تجهیزات مکانیکی و صنعتی از جمله گیربکس و موتور ویبره از سام تجهیز، با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

فواید زیست محیطی گیربکس sew

کاهش عوارض ناشی از خوردگی فلزات

یکی از مزایای استفاده از گیربکس های صنعتی sew استفاده از چدن ریخته گری شده برای بدنه و استیل مرغوب در شافت های گیربکس است. این مقاومت بالا در برابر خوردگی علاوه بر صرفه اقتصادی از نظر دوام بیشتر گیربکس و هم چنین استهلاک کمتر قطعات دستگاه، با جلوگیری از ورود اکسید های فلزی و آلاینده های دیگر به جو، به سلامت محیط زیست کمک می کند.

مصرف بهینه سوخت

یکی از مزایای شاخص گیربکس های sew نسبت به سایر گیربکس های هم رده، مصرف کم انرژی توسط این گیربکس ها است. منابع انرژی الکتروموتور ها و گیربکس ها عموما جز منابع انرژی تجدید ناپذیر هستند. کم مصرف بودن این تجهیزات می تواند تا حد قابل توجهی به مصرف کمتر سوخت های فسیلی و برق و افزایش طول عمر ذخایر این سوخت ها کمک کند.

کاهش رهاسازی گازهای گلخانه ای

یکی از مهم ترین چالش های زیست محیطی که بشر با آن روبه رو است، انتشار گازهای گلخانه ای و گرم شدن تدریجی زمین است. انتشار بیش از حد گاز های گلخانه ای به عنوان خطری جدی برای حیات بشر و سایر موجودات زنده تلقی می شود. گیربکس های صنعتی کاربرد های بسیار گسترده ای در صنایع مختلف دارند. استفاده از گیربکس هایی که مصرف سوخت کمتر و راندمان کاری بهینه تری دارند باعث کاهش مصرف سوخت های فسیلی و در پی آن کاهش انتشار گاز های گلخانه ای به جو و هم چنین راندمان بالا و بهینه سازی موتور گیربکس ها و سایر تجهیزات صنعتی باعث تولید کمتر این گاز های گلخانه ای می شود. گیربکس های صنعتی SEW با کاهش بهینه سرعت و افزایش راندمان کار در صرفه جویی انرژی و همچنین کاهش تولید آلاینده های زیست محیطی و گازهای گلخانه ای نقش موثری دارند.

در همین رابطه بخوانید: روش های کاهش مصرف انرژی در الکتروموتور

کاهش آلودگی صوتی

از مزایای خوب گیربکس های SEW راندمان بالا و گشتاور متناسب در عین داشتن نویز و صدای کم است. آلودگی صوتی در فضای صنعتی می تواند تاثیر مخربی بر سلامت پرسنل این تجهیزات داشته باشد. گیربکس های SEW بر اساس به روزترین فناوری طراحی و ساخته شده اند. استفاده از فناوری روز باعث کاهش نویز و صدا تولیدی توسط این گیربکس ها می شود.

بهینه سازی استفاده از خنک کننده ها

طراحی نوآورانه گیربکس های SEW طبق آخرین استاندارد های جهانی، باعث گردش بهینه هوا روی قطعات مختلف می شود و این سیستم خنک سازی بهینه هم به افزایش طول عمر روغن موتور کمک می کند و هم گرمای کمتری به محیط وارد می کند و نیاز به استفاده از خنک کننده را کاهش می دهد و از این طریق صرفه‌جویی بیشتر در هزینه ها  نیز می شود.

نکته پایانی

گیربکس های SEW بهترین و معتبرترین برند های گیربکس صنعتی هستند. مزایای بی شمار این گیربکس ها نسبت به سایر گیربکس های هم رده کمپانی آلمانی SEW را به یک شرکت بی رقیب در زمینه تولید گیربکس و سایر تجهیزات صنعتی بدل کرده است. از مزایای شاخص و منحصر به فرد این گیربکس ها می توان به طراحی استانداردترین شکل ممکن، صرفه جویی در هزینه ها، بهبود راندمان و دوستی با محیط زیست اشاره کرد. کاهش تاثیرات مخرب بر محیط زیست یکی از بهترین ویژگی های تجهیزات و ابزار آلات صنعتی هستند. چون این تجهیزات در صنایع مختلف به صورت روزانه در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند و سلامت بسیاری از افرادی که در این صنایع مشغول به فعالیت هستند را متاثر می کنند. قیمت گیربکس sew آلمان را می‌توانید از مشاوران فروش سام تجهیز، استعلام بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا