گیربکس شافت مستقیم ایرانی (پویا گیربکس)

پویا گیربکس سازنده و تولیدکننده انواع گیربکس شافت مستقیم ایرانی و دستگاه‌های دور متغیر مکانیکی است. شرکت الکتروگیربکس پویا سال ۱۳۷۰ در محل مجتمع صنعتی تجریشی واقع در جنوب شهر تهران تأسیس شد. با توجه به گذشت بیش از ربع قرن از تأسیس، اکنون تجربه و دانش ساخت و عرضه انواع گیربکس‌های دور متغیر و گیربکس شافت مستقیم فلنج‌دار و پایه‌دار در این شرکت به سطح قابل قبولی رسیده است و صنعت‌گران و تولیدکنندگان داخلی در راستای حمایت از تولید ملی با اعتماد به این شرکت از محصولات پویا گیربکس که از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردارند برای کاربردهای متنوع استفاده می‌نمایند.

انواع گیربکس شافت مستقیم ایرانی
انواع گیربکس شافت مستقیم ایرانی

همچنین شرکت پویا گیربکس به‌منظور افزایش و بهبود مداوم کیفیت محصولات خود اقدام به اخذ استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2000 نموده است.

معرفی شرکت پویا گیربکس

مهم‌ترین رویکردها و خط‌مشی شرکت گیربکس شافت مستقیم ایرانی پویا به شرح زیر است:

  • مشتری مداری: کارخانه پویا گیربکس علاوه بر جلب رضایت مشتریان با قیمت‌های مناسب و تحویل به‌موقع محصولات، نیازهای آن‌ها را درک و سعی در برآوردن آن‌ها دارد.
  • کیفیت محصولات: رویکرد همیشگی پویا گیربکس، رعایت استانداردهای بین‌المللی با به‌کارگیری مواد اولیه مرغوب، روش‌های تولید و تجهیزات به‌روز جهت تولید محصولات است.
  • رویکرد فرآیندی: به‌منظور کسب نتایج مطلوب، همه فعالیت‌های مؤثر بر سیستم کیفیت با یک نگرش فرآیندی و بهبود مستمر مدیریت می‌شوند.
  • آموزش و افزایش بهره‌وری منابع انسانی: نیروی انسانی به‌عنوان ارزشمندترین اجزای سیستم هستند که به‌طور مستقیم بر کیفیت تولیدات اثر گذارند و به همین دلیل آموزش‌های لازم برای پرسنل حائز اهمیت است.
جهت مشاوره فنی، استعلام و لیست قیمت گیربکس شافت مستقیم ایرانی با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

انواع گیربکس شافت مستقیم ایرانی شرکت پویا گیربکس

الکتروگیربکس شافت مستقیم مرکبگیربکس شافت مستقیم مرکب پویا گیربکس

گیربکس مرکب از دو گیربکس متفاوت تشکیل شده است. الکتروگیربکس کوچک راه‌اندازی مجموعه و گیربکس بزرگ افزایش یا کاهش سرعت و قدرت مجموعه را بر عهده دارند. کاربرد اصلی گیربکس مرکب برای دستیابی به دورهای پایین (۱ تا ۱۶ دور بر دقیقه) است.
گیربکس‌های شافت مستقیم مرکب در صنایع و ماشین‌آلاتی که نیازمند سرعت حرکتی پایین و قدرت بالا هستند، کاربرد دارد.

 

گیربکس شافت مستقیم فلنج‌دارالکتروگیربکس شافت مستقیم فلنج‌دار

الکتروگیربکس‌های شافت مستقیم با فلنج در قسمت شافت خروجی قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی را دارند. این موتورگیربکس‌ها در محدوده توان ۱۲ تا ۴۵ کیلووات، دور خروجی ۱۶ تا ۴۰۰ دور در دقیقه و شافت خروجی از ۲۲ تا ۱۰۰ میلی‌متر تولید می‌شوند. این الکتروگیربکس‌ها در محل‌هایی با محدودیت فضا نظیر مرغداری‌ها کاربرد فراوانی داشته و به نوعی گیربکس مخصوص مرغداری هستند.

 

گیربکس شافت مستقیم پایه‌دارگیربکس شافت مستقیم پایه دار

الکتروگیربکس‌های شافت مستقیم پایه‌دار که از قسمت پایه نصب می‌شوند، با توان ۰.۱۲ تا ۴۵ کیلووات، دور خروجی ۱۶ تا ۴۰ دور در دقیقه و شافت خروجی ۲۲ تا ۱۰۰ میلی‌متر تولید و عرضه می‌شوند.

 

گیربکس دور متفیرگیربکس دور متغیر مکانیکی

در این نوع از گیربکس‌ها امکان تغییر دور خروجی به صورت دستی فراهم شده است و می‌توان به صورت در محدوده خاصی دور خروجی را تغییر داد. از جمله موارد استفاده این گیربکس‌های دور متغیر در خطوط کشش و بسته‌بندی است.

 

گیربکس شافت مستقیم هالوگیربکس هالو شافت فلنج‌دار

در این نوع از گیربکس‌های شافت مستقیم محل نصب الکتروموتور به صورت هالو شافت طراحی شده که الکتروموتور فلنج‌دار روی آن نصب می‌شود. مزیت این نوع گیربکس‌ها که در کشتارگاه‌ها و صنایع دامی کاربرد دارند، تعویض و تعمیر آسان الکتروموتور و گیربکس به سبب سهولت در جداسازی آن‌ها است.

 

گیربکس دو سر شافتگیربکس دو سر شافت

این نوع از گیربکس‌ها با شافت در ورودی و خروجی طراحی و تولید می‌شوند که نیروی محرک گیربکس از طریق تجهیزات انتقال نیرو نظیر چرخ دنده و زنجیر به شافت ورودی گیربکس منتقل می‌شود. کاربرد عمده این گیربکس‌ها در ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی و همچنین موتورهای دیزلی و هیدروموتورها است.

‫3.6/5 ‫(5 نظر)
اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳