ساید چنل بلوئر گرینکو Greenco

ساید چنل بلوئر گرینکو (Greenco) یکی از محصولات اصلی شرکت صنایع Zhejiang Greenco است که در سال ۲۰۰۱ در شهر Zeguo چین تأسیس شد. این شرکت با استفاده از فن‌آوری‌های جدید تجهیزات مرتبط با سیال مثل ساید چنل بلوئر، کمپرسور و پمپ وکیوم را تولید می‌کند.

ساید چنل بلوئر گرینکومعرفی شرکت Greenco

شرکت گرینکو با نزدیک به بیست سال سابقه در زمینه تولید انواع ساید چنل بلوئر و دیگر تجهیزات مرتبط با سیالات، توسعه و بهبود محصولات و شبکه خدمات و فروش مناسب، به یکی از تولیدکنندگان پیشتاز و قابل اعتماد در سطح جهانی تبدیل شده است.

در حال حاضر شرکت ساید چنل بلوئر گرینکو در سه کارخانه (در مجموع به وسعت بیش از ۱۰۸.۰۰۰ مترمربع)، تکنیک‌های قدرتمند توسعه و تحقیق، تجهیزات پیشرفته تولید، ماشینکاری و کنترل کیفی آلمانی و ژاپنی، محصولات خود را تولید و عرضه می‌کند. شرکت گرینکو همواره فلسفه تولید و مدیریت یکپارچه را در همه عرصه‌های ساخت، طراحی و توسعه خود مد نظر قرار داده است و رضایت مشتریان را به عنوان یک اصل در نظر گرفته است.

کارخانه ساید چنل بلوئر greenco

شرکت ساید چنل بلوئر گرینکو به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید تجهیزات مرتبط با سیال در کشور چین، موفق به دریافت گواهینامه‌های کیفیت سیستم ISO9001:2008 و سیستم مدیریت محیط زیست ISO14001، CE اروپا، TUV و ROHS شده است و محصولات خود را به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می‌کند.

جهت مشاوره فنی و استعلام و لیست قیمت انواع موتور پمپ با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

کاربرد ساید چنل بلوئر گرینکو

ساید چنل بلوئر گرینکو با توجه به قیمت بسیار مناسب، کیفت بالا، استهلاک پایین، صدای کم، وزن کم و تعمیر و نگهداری آسان، در بخش‌های مختلف صنعتی و غیرصنعتی کاربردهای فراوانی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع غذایی و خوراکی
  • صنایع چوب و کاغذ
  • فن ها و غبارگیرها
  • تصفیه آب و فاضلاب
  • صنایع بسته بندی و انتقال مواد
  • صنایع نساجی
  • صنایع کاشی و سرامیک
  • استخرهای پرورش ماهی و آبزیان

انواع ساید چنل بلوئر greenco

انواع ساید چنل بلوئر گرینکو

ساید چنل بلوئرهای Greenco در مدل‌های تک مرحله‌ای، دو مرحله‌ای و سه مرحله‌ای به صورت تک‌فاز و سه فاز تولید می‌شوند. این دستگاه‌ها در مدل‌ها و سایزهای مختلف تولید می‌شوند که حداکثر حجم هوادهی تا 2500 مترمکعب بر ساعت و حداکثر فشار تا 1040 میلی بار است. اطلاعات فنی مثل توان و ولتاژ موتور، وزن، سطح صدا، ماکزیمم جریان، وکیوم و فشار و نمودارهای آن‌ها در کاتالوگ قابل مشاهده است.

دریافت کاتالوگ ساید چنل بلوئر گرینکو

 

‫4.8/5 ‫(5 نظر)
اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳