دوزینگ پمپ سلونوئیدی اتاترون Etatron

دوزینگ پمپ سلونوئیدی اتاترون (Solenoid dosing pumps) ساخت ایتالیا از نوع پمپ‌های جابجایی مثبت و دارای محرک‌های سلونوئیدی بوده و شامل چهار سری اصلی با ویژگی‌های مشترک هستند.

دوزینگ پمپ سلونوئیدی اتاترون

ویژگی‌ها و مشخصات دوزینگ پمپ سلونوئیدی Etatron

  • دبی 1 تا 140 لیتر در ساعت (بسته به مدل و سری)
  • فشار کاری تا 20 بار (290 PSI)
  • دارای پوشش پلاستیکی ضد اسید یا پوشش آلومینیومی ریخته گری شده (بسته به مدل)
  • قابلیت نصب بر روی زمین و دیوار (بسته به مدل)
  • پمپ‌هایی مبتنی بر میکروکنترلر و آنالوگ
  • پمپ‌هایی دارای کنترل یکپارچه برای اندازه گیری pH، RedOX (ORP – mV)، میزان کلر آزاد و قابلیت رسانایی
  • پمپ‌هایی چند منظوره و دارای زنگ هشدار جریان
  • قابلیت تنظیم دستی مدت ضربه (stroke length)
  • دارای تابع عملکرد نسبت به سیگنال خارجی Ma
  • سیستم دوزینگ پنل خورشیدی
  • امکان پمپاژ طیف وسیعی از مواد شیمیایی (از جمله پلی پروپیلن شیشه ای (GFPPL)، PVC، پلی وینیلیدین فلوراید (PVDF)، PTFE، پلکسی گلاس، سیلیکون، سرامیک و انواع آلیاژها) به علت مواد متریال مختلف به کار رفته در ساخت این پمپ ها
  • منبع تغذیه استاندارد تک فاز، با ولتاژ 230-240 ولت و فرکانس 50-60 هرتز
  • دارای یک منبع تغذیه اختیاری علاوه بر منبع استاندارد
  • قابل استفاده در محل‌هایی تا ارتفاع 2000 متری از سطح دریا و در بازه دمایی بین 5 تا 40 درجه سانتیگراد
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و رطوبت و دارای استاندارد ایمنی IP65

جهت مشاوره فنی یا استعلام قیمت انواع دوزینگ پمپ و پمپ صنعتی با کارشناسان سام‌تجهیز تماس حاصل فرمایید.
شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

همان‌طور که گفته شد پمپ های دوزینگ سلونوئیدی اتاترون به 4 دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

دوزینگ پمپ سلونوئیدی اتاترون سری DLX

دوزینگ پمپ سری DLX اتاترون دارای محرک سلونوئیدی و همچنین دیافراگم ثابت از نوع PTFE است؛ شرکت اتاترون در سایت رسمی خود پمپ DLX را پیشرفته‌ترین پمپ‌های مترینگ الکترونیکی ساخت خود دانسته است. انعطاف پذیری، کارایی و قابل اعتماد بودن از شاخصه‌های این سری است. این سری پمپ خود شامل 2 نوع است که تفاوت آن‌ها در نوع نصب است که می‌توان بین نصب زمینی (DLXB) یا نصب دیواری (DLX) انتخاب کرد. بدنه پمپ‌های مترینگ سری DLX از جنس پلی پروپیلن ضد اسید تقویت شده با میکا است.

این پمپ دوزینگ از همان زمان راه اندازی اولیه، قابلیت اطمینان و کیفیت بالای خود را به استفاده کننده اثبات کرده و طیف گسترده‌ای از آپشن‌های کنترلی را در اختیار قرار می‌دهد. در صورتی‌که فشار متوسط مورد نیاز تا 20 بار (290 PSI) باشد؛ این سری پمپ راه حلی بسیار ایده آل برای تزریق مواد شیمیایی در کاربردهای متعدد است. دبی این پمپ ها از 1 تا 20 لیتر بر ساعت قابل تنظیم و فشار کاری مورد استفاده نیز بین 3 تا 20 بار متغیر است. این سری شامل 8 زیرگروه به نام های ذیل است که هر یک دارای چند مدل است:

دوزینگ پمپ سلونوئیدی اتاترون سری BT

پمپ‌ دوزینگ اتاترون سری BT هم از دیگر سری پمپ‌های دارای محرک سلونوئیدی و دارای دیافراگم ثابت از نوع PTFE است. این پمپ‌ها مبتنی بر یک ریزپردازنده (میکروپروسسور) هستند و قابلیت کنترل جریان چند منظوره را دارند. این سری پمپ همچنین دارای صفحه نمایش LCD در قسمت عقب هستند. پمپ‌های دوزینگ BT به صورت دیواری نصب می‌شوند، اما به منظور احترام به نظر و سلیقه مشتری یک سری فرعی از این پمپ که به نام BTB نامگذاری شده با قابلیت نصب بر روی زمین طراحی گردیده است.

البته پمپ BT و پمپ BTB تفاوت‌های جزیی دیگری از جمله در جنس بدنه با هم دارند؛ جنس بدنه پمپ دوزینگ پمپ اتاترون سری BT از پروپیلن تقویت شده با میکا ساخته شده است در حالی‌که جنس بدنه پمپ سری BTB از آلومینیوم ریخته گری شده و محافظت شده توسط دو لایه رنگ اپوکسی ساخته شده است.

دوزینگ پمپ‌های سری BT طیف گسترده‌ای از آپشن‌های کنترلی در اختیار مصرف کننده قرار داده و از زمان راه اندازی، قابل اعتماد بودن و کیفیت بالای خود را ثابت می‌کنند. در صورتی‌که فشار کاری مورد نیاز تا 20 بار (290 PSI) باشد؛ پمپ دوزینگ BT، راه حل ایده آلی برای استفاده های گوناگون در امر تزریق مواد شیمیایی است. دبی این پمپ‌ها از 1 تا 80 لیتر بر ساعت قابل تنظیم و فشار کاری متوسط آن نیز از 1 تا 20 بار متغیر است؛ این سری پمپ، خود شامل 5 زیرگروه است که هر یک دارای چند مدل است:

دوزینگ پمپ سلونوئیدی اتاترون سری  PKX

پمپ دوزینگ اتاترون سری PKX نیز از دیگر پمپ‌های دارای محرک سلونوئیدی و دارای دیافراگم از نوع PTFE است. از مشخصه‌های اصلی این سری پمپ که آن را از دیگر سری پمپ‌های دوزینگ متمایز می‌سازد، طراحی جمع و جور و منحصر بفرد، سهولت در استفاده و قابلیت انعطاف پذیری بالای آن است. PKX همچنین قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و امکان نصب به هر دو صورت زمینی و دیواری را برای استفاده کننده فراهم می‌نماید.

پمپ سری PKX قابلیت اطمینان و کیفیت خود را به اثبات رسانده و در صورتی‌که فشار کاری متوسط مورد نیاز تا 6 بار (87 psi) باشد راه حل ایده آلی برای تزریق مواد شیمیایی در مصارف گوناگون است. دبی این پمپ‌ها از 1 تا 10 لیتر بر ساعت قابل تنظیم و فشار کاری آن نیز از 1 تا 5 بار متغیر است؛ این پمپ خود دارای 2 زیرگروه است که هر یک دارای چند مدل است:

جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت انواع دوزینگ پمپ با کارشناسان سام تجهیز در تماس باشید.

شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

دوزینگ پمپ سلونوئیدی اتاترون سری eOne

دوزینگ پمپ های سری eOne اتاترون، یکی از جدیدترین انواع پمپ‌های دوزینگ سلونوئیدی اتاترون است که یک گام مهم و رو به جلو بشمار می‌رود. ویژگی‌های فنی پمپ دوزینگ سری eOne به گونه‌ای است که آن را به راه حل قابل اعتماد و با کارایی بالا برای آن دسته از کسب و کارها و افرادی که به نوعی با تزریق شیمیایی و تصفیه آب سر و کار دارند، تبدیل کرده است. دبی این پمپ‌ها از 1 تا 30 لیتر بر ساعت قابل تنظیم بوده و فشار کاری مورد استفاده نیز از 4 تا 20 بار بسته به مدل متغیر است؛ سری های eOne شامل 4 زیرگروه می‌باشد که هر یک دارای چند مدل است:

‫5/5 ‫(3 نظر)
اسکرول به بالا