الکتروموتور ضدانفجار RAEL رائل

الکتروموتور RAEL (رائل) در سال 1969 در شهر جنوا ایتالیا ابتدا به عنوان یک شرکت تعمیر و سیم‌پیچی الکتروموتور تأسیس و به مرور با توسعه فعالیت خود رشد کرده و به عنوان یک نام معتبر در زمینه تولید موتورهای الکتریکی و به ویژه الکتروموتورهای ضدانفجار (Explosion Proof) تثبیت شد.

نشان الکتروموتور rael

معرفی شرکت الکتروموتور RAEL

از سال 1986 شرکت الکتروموتور RAEL رشد قابل توجهی کرده و ساختمان‌های اداری و کارخانه خود را به شهر پردوزا منتقل کرد.
مجموع مساحت فضای شرکت رائل در حدود 10000 مترمربع است که 4537 متر مربع آن مسقف شده و به بخش‌هایی شامل 3337 مترمربع برای بخش تولید، 371 مترمربع برای دفاتر اداری و 829 مترمربع برای انبار تقسیم شده است.

شرکت الکتروموتور RAEL با تحقیقات پیوسته روی محصولاتی که دارای استاندارد کیفی و رقابت‌پذیری بالایی هستند، سیستم تولید خود را اتوماتیک کرده و از تجهیزاتی مثل آخرین نسل دستگاه‌های تراش و ماشین‌کاری CNC، ربات‌های صنعتی، دستگاه‌ فرز و سنگ‌زنی CNC، اتاق بازرسی با دستگاه‌های اندازه‌گیری CMM، و سیستم کنترل کامپیوتری و خطوط مونتاژ خودکار برای تولید محصولات خود بهره می‌برد.
این شرکت انعطاف‌پذیری زیادی در انجام نیاز مشتری ازجمله کوپل الکتروموتورها به صورت سفارشی ارائه می‌دهد.

کارخانه الکتروموتور ضدانفجار رائل rael

شرکت الکتروموتور RAEL از سال 2003 موفق به اخذ گواهی ISO 9001:2000 و استاندارد ATEX شده است. این شرکت همچنین توانسته گواهینامه Gost-R را که در رابطه با کیفیت و انطباق محصول در فدراسیون روسیه است، دریافت نماید.
شرکت رائل توانسته است با ویژگی‌های فوق در زمره یکی از برترین و شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان الکتروموتور ضدانفجار (Explosion Proof) قرار بگیرد. الکتروموتورهای ضدانفجار در صنایع مختلف به خصوص صنایع شیمایی، صنعت نفت و گاز و پتروشیمی کاربرد دارند.

جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت هر یک از محصولات الکتروموتور رائل با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

سری‌های مختلف الکتروموتور RAEL

تولیدات شرکت الکتروموتور RAEL به سه سری محصول اصلی تقسیم می‌شود:

سری ADPE

این سری از الکتروموتورهای ضد جرقه رائل به طور ویژه‌ای برای استفاده در تلمبه‌های سوخت در کاربردهای صنعتی و ساختمانی طراحی و بهینه‌سازی شده‌اند. این سری در مدل‌های V80 و V80V2 (با طول شافت 80 میلی‌متر) و مدل V90 و V90A (با طول شافت 90 میلی‌متر) عرضه می‌شوند.

کاتالوگ الکتروموتور RAEL سری APDE

الکتروموتور رائل سری adpe

سری RL

این سری از الکتروموتورهای ضدانفجار برای استفاده در تجهیزات سطحی که در محیط‌های آلوده به گاز، بخارات و ذرات قابل اشتعال، کار می‌کنند، تولید شده است. از ویژگی‌های این سری سایزهای استاندارد IEC، بدنه از آلیاژ آلومینیوم و امکان جابجایی جعبه ترمینال به بالا و کنار موتور است. این الکتروموتورها در سایزهای ۵۶ تا ۱۶۰ (سه فاز) و ۵۶ تا ۱۰۰ (تک فاز) و منطبق بر درجه‌های استانداردهای حفاظت اروپایی شامل Ex d IIC و Ex d IIB و Ex de IIC تولید و عرضه می‌شوند.

کاتالوگ الکتروموتور RAEL سری RL

الکتروموتور ضدجرقه rael سری rl

سری MIA

این سری از الکتروموتورهای رائل مناسب برای استفاده در فضاهایی است که با حضور گازها، بخارات و ذرات به صورت بالقوه قابل اشتعال و انفجار هستند.

ویژگی‌های اصلی سری MIA عبارتند از:الکتروموتور ضدانفجار رائل ایتالیا سری mia

  • موتورهای آسنکرون سه فاز با روتور قفس سنجابی و سایز فریم 56 تا 160
  • کاملاً بسته با درجه حفاظت تا IP66 و کلاس عایق‌بندی F
  • با دورهای 750، 1000، 1500 و 3000
  • ولتاژ ۸۰۰ ولت و فرکانس 60/5۰ هرتز
  • موتورهای دو سرعته با اتصال دالاندر یا سیم‌پیچ مجزا
  • کلاس دمایی T4، T5 و T6
کاتالوگ الکتروموتور RAEL سری MIA

 

جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت هر یک از محصولات الکتروموتور ضد انفجار RAEL با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰
‫4.8/5 ‫(4 نظر)
اسکرول به بالا
نوروز ۱۴۰۳