گیربکس خورشیدی رجینا REGGIANA RIDUTTORI

گیربکس خورشیدی رجینا که با نام گیربکس خورشیدی رجیانا نیز شناخته می‌شود محصول شرکت REGGIANA RIDUTTORI است. تخصص این شرکت بین‌المللی در تحقیق، طراحی و توسعه سیستم‌های انتقال قدرت برای کاربرد در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، معادن، دریایی و سیار است.

لوگوی شرکت گیربکس خورشیدی رجینا

شرکت گیربکس رجینا برای ۴۰ سال به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان چرخدنده و گیربکس، الکتروگیربکس خورشیدی، چرخدنده هلیکال (ماریپچ) و هلیکل‌بول و لوازم جانبی مرتبط در سطح جهان است.
محدوده انتقال گشتاور گیربکس‌های رجینا از ۶۵۰ تا ۴.۳۰۰.۰۰۰ نیوتن‌متر و نسبت تبدیل 3.41:1 تا بیش از 2500:1 است.
تأسیسات تولید و مرکز اصلی شرکت گیربکس خورشیدی رجینا در ایتالیاست. محصولات Reggiana با استاندارد و کیفیت بالا تحت استاندارد ISO9001:2008 با جدیدترین تکنولوژی‌ها تولید می‌شوند.
شبکه گسترده شرکت‌های تابعه و توزیع‌کنندگان امکان ارائه پشتیبانی فنی و تجاری را در زمان کوتاه برای مشتریان شرکت فراهم کرده است.

کارخانه و مرکز اصلی شرکت گیربکس خورشیدی رجیانا
کارخانه و مرکز اصلی شرکت گیربکس خورشیدی رجینا

تاریخچه شرکت گیریکس خورشیدی رجینا

در سال ۱۹۶۵ آقای آلبارلی (Albarelli) یک کارگاه مکانیکی کوچک در رجیو امیلیای (Reggio Emilia) ایتالیا با نام O.M.I برای تولید چرخدنده تأسیس کرد. ابتکار، عزم و دوراندیشی آقای آلباری باعث پیشرفت آن کارگاه کوچک و راه اندازی کارخانه گیربکس رجینا در سال ۱۹۷۱ در سن پائولو و ساخت نمونه‌های اولیه گیربکس خورشیدی شد.
در سال ۱۹۷۳ شرکت گیربکس خورشیدی رجینا خط تولید اولین سری از گیربکس‌های خورشیدی خود را راه‌اندازی کرد.
بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ شعب رجینا در هلند، برزیل و آمریکا تأسیس شد.
در سال ۲۰۰۱ شرکت گیربکس خورشیدی رجینا سرمایه‌گذاری‌های مهمی برای افزایش تجهیزات به منظور بالا بردن کیفیت و تولید انجام داد.
بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ رشد و گسترش رجیانا با افتتاح شعب در کشورهای فرانسه، کانادا، استرالیا و اسلواکی ادامه پیدا کرد.
در سپتامبر ۲۰۰۸ شرکت گیربکس سیاره‌ای رجینا ساخت ساختمان جدیدی مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌ها و ماشین‌آلات با برند RR2 در نزدیکی دفتر اصلی شروع کرد. پس از اتمام ساختمان RR2 ظرفیت تولید، خطوط مونتاژ و تحقیق و توسعه افزایش چشم‌گیری پیدا کرد.

از آن‌جایی که تمرکز اصلی شرکت گیربکس رجیانا روی تولید گیربکس‌های خورشیدی است، در ادامه اطلاعات مختصری راجع به گیربکس‌های خورشیدی و کاربرد آن‌ها بیان می‌شود.

جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت هر یک از محصولات گیربکس خورشیدی رجینا با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۲۷۸۹۰۴ – ۰۲۱۶۶۲۶۸۹۲۰

گیربکس خورشیدی چیست؟

گیربکس خورشیدی یا سیاره‌ای از چرخدنده داخلی(رینگی)، دنده‌های سیاره‌ای که روی نگهدارنده یا قفسه قرار گرفته‌اند و دنده خورشیدی(مرکزی)، تشکیل شده است. بسته به مقدار کاهش دور، تعداد طبقات در گیربکس‌های خورشیدی متفاوت است و به دلیل چند طبقه یا چند مرحله‌ای بودن این گیربکس‌ها امکان به دست آوردن دورهای پایین در حجم کم فراهم می‌شود. دنده‌های گیربکس خورشیدی به دلیل تحمل تنش و گشتاور بالا نسبت به دنده‌های استاندارد مقاوم‌تر ساخته می‌شوند.

از ویژگی‌های گیربکس‌های خورشیدی می‌توان به راندمان بسیار بالا (تا ۹۸ درصد)، تحمل گشتاور بالا، حجم بسیار کم و جاگذاری آسان اشاره نمود.
با توجه به حجم کم و انتقال گشتاور بالا، باید بسته به کاربرد، توان حرارتی (Thermal Power) گیربکس بررسی شود.

مکانیزم گیربکس خورشیدی یک طبقه یا دو طبقه ای
مکانیزم گیربکس خورشیدی یک مرحله و دو مرحله‌ای

کاربردهای گیربکس خورشیدی

  • ماشین آلات ساختمانی و راه‌سازی : جرثقیل ساختمانی، ماشین‌آلات راه‌سازی، میکسر بتن، ماشین حفاری، بیل مکانیکی، گریدر، ماشین‌آلات شهرداری و ماشین‌آلات کاشی و سرامیک
  • صنعت معادن و ماشین‌آلات و تجهیزات مربوط: ماشین‌آلات ویژه معدن، حفاری، سرند و جدا کننده، دریل‌، خردکن‌ و پمپ‌ها
  • دریایی: ماشین‌آلات لایروبی، جرثقیل‌های دریایی و وینچ‌ها
  • انواع ماشین‌آلات صنعتی: خردکن‌ها، وسایل شهربازی‌ها، کارخانه‌ها و ماشین‌های خاص، ماشین‌آلات فولاد، آلومینیوم، متالوژی، دباغی، ریخته‌گری، کارخانه‌های شیشه، پلاستیک، چوب، کاغذ، پارچه، سرامیک و چاپ.
  • ماشین‌آلات صنایع شیمایی و غذایی
  • تجهیزات زیست محیطی مثل ژنراتور بادی و تصفیه
  • ماشین‌ها و تجهیزات کشاورزی: لودر کشاورزی، ماشین‌های برداشت محصول، خشک کردن محصول و دیگر تجهیزات کشاورزی
  • حمل و نقل و بالابر: لیفتراک بالابر، جرثقیل‌های خودکار، ماشین‌آلات فرودگاهی، تسمه نقاله(کانوایر) و دستگاه‌های بسته بندی

انواع گیربکس خورشیدی رجینا

گیربکس خورشیدی خطی (Linear): این سری از گیربکس خورشیدی رجینا جز اولین سری‌ها با گستره بالای گشتاور خروجی و نسبت تبدیل است. خروجی این گیربکس‌ها می‌تواند به صورت نری یا مادگی با شیار داخلی(هزار خار) باشد. امکانات ماژولار بی‌شمار امکان استفاده از این سری را در ماشین‌آلات بخش‌های مختلف صنعتی فراهم می‌کند.

گیربکس خورشیدی زاویه‌دار (Angular): این سری هم مانند سری خطی در به صورت خروجی نر و مادگی تولید می‌شود.

گیربکس خورشیدی پایه‌دار(In feet): این سری به صورت پایه‌دار و با شافت خروجی تولید شده و قابلیت انتقال گشتاور از ۶۵ تا ۷۵۰ دکا نیوتن‌متر را دارد.

reggiana_feet

گیربکس خورشیدی هالو شافت (Hollow Shaft): این سری از گیربکس‌های خورشیدی گستره گشتاور ۳۱۰ تا ۵۵۰۰۰ دکا نیوتن‌متر [daNm] را پوشش می‌دهند و در صنایع و کاربردهایی که با ارتعاش و حرکت مداوم همراه است، راندمان بالایی دارد. خروجی این نوع گیربکس خورشیدی، هالو شافت برای هر نوع شرینک‌دیسک و یک بازوی گشتاور برای کاربردهای مختلف است.

گیربکس خورشیدی با خروجی چرخدنده (Slew drive): این سری با گستره گشتاور ۵۰۰ تا ۱۷۰۰ دکا نیوتن‌متر [daNm] مناسب برای استفاده در کرین(جرثقیل) کامیون‌ها، بیل مکانیکی، جرثقیل بنادر و … است.

reggiana_slew

کاتالوگ‌های گیربکس خورشیدی Reggiana

کاتالوگ گیربکس‌های خورشیدی رجیانا سری ۲۰۰۰ و پلاس از در ادامه قابل مشاهده و دریافت است.

کاتالوگ گیربکس خورشیدی رجیانا سری 2000

 

کاتالوگ گیربکس خورشیدی رجیانا سری PLUS

 

‫4.8/5 ‫(6 نظر)
اسکرول به بالا