موتور ویبره ایتالیایی ایتال ویبره

موتور ویبره ایتالیایی ایتال ویبره (italvibras) از سال ۱۹۵۹ با طیف گسترده‌ای از ویبراتورها برای صنایع مختلف تولید می‌شود.

لوگوی موتور ویبره ایتالیایی ایتال ویبره

معرفی شرکت Italvibras

استراتژی تمرکز روی توسعه و تولید موتور ویبره در شرکت ایتال ویبره و بهره‌گیری از همه امکانات شامل نیروی انسانی، برنامه‌ریزی و تکنولوژی، باعث افزایش کیفیت و اعتبار محصولات این شرکت شده است.
همچنین این شرکت با تمرکز روی کاربردهای موتور ویبره و ویبراتور در صنایع، به مشتریان خود در توسعه و بهینه‌ها سازی سیستم‌ها و ماشین‌آلات و ارائه راهکارها و سیستم‌های جدید، کمک می‌کند.
شرکت موتور ویبره ایتالیایی italvibras (ایتال ویبراس) طی همکاری مداوم با تولید کنندگان اصلی ماشین‌آلات و سیستم‌های ارتعاشی و تجزیه و تحلیل مشکلات خطوط تولید صنعتی، محصولات خود را توسعه می‌دهد و همواره به نوآوری و ارائه محصولات جدید توجه می‌کند.

دفتر italvibras در ایتالیا
دفتر اصلی شرکت ایتال ویبره در ایتالیا

سرمایه‌گذاری بالای این شرکت در فن‌آوری‌های نو (cutting-edge) طی چند سال اخیر، افزایش کیفیت و کنترل هزینه‌ّهای تولید را در پی داشته است.
همه چرخه تولید در کارخانه‌های این شرکت در Fiorano ایتالیا صورت می‌گیرد. خطوط تولید موتور ویبره Italvibras به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، خطوط تولید رباتیک برای تولید الکتروموتورها و آخرین نسل سیستم‌های ماشین‌کاری قطعات مورد استفاده است. این سیاست شرکت با هدف تضمین کیفیت همه قطعات مورد استفاده در فرآیند ساخت است. تجربه‌ی استفاده از ویبراتورها در بخش‌های مختلف صنعتی، تکنسین‌های شرکت ایتال ویبره را به دانش و مهارت بالایی در این زمینه رسانده است. این شرکت در سال ۲۰۰۰ گواهینامه کیفیت ایزو ۹۰۰۱ را دریافت کرده است.

مراحل تست موتور ویبره در کارخانه ایتال ویبره
مراحل تست موتور ویبره در کارخانه ایتال ویبره

ویبراتورهای ایتال ویبره قبل از ورود به بازار از لحاظ ایمنی و کیفیت آزمایش می‌شوند:

  • تست برق الکتروموتورها در طول فرآیند سیم پیچی و پس از مونتاژ
  • تست کامل هر یک از اجزای موتور ویبره
  • تست دینامیکی همه موتور ویبره‌های بزرگ و نمونه‌گیری از تولیدات

بیشتر بخوانید: نکاتی برای نگهداری موتور ویبره‌ها و ویبراتورهای صنعتی

جهت مشاوره فنی و استعلام و لیست قیمت انواع موتور ویبره ایتالیایی با کارشناسان سام تجهیز تماس حاصل فرمایید.
شماره‌های تماس: ۶۶۲۶۸۹۲۰ – ۶۶۲۷۸۹۰۴

انواع موتور ویبره ایتالیایی ایتال ویبره

ویبراتورهای شرکت Italvibras در چهار نوع اصلی شامل پایه‌دار، فلنج‌دار، فرکانس بالا و مکانیکی و ۲۳ سری مختلف تولید می‌شوند:

ویبراتورهای پایه‌دار (نصب از پایه)

مشخصات و کاتالوگ سری MVSI
سری MVSI

این سری اصلی‌ترین محصول ایتال ویبره است که در بسیاری از بخش‌های صنعتی و ماشین‌آلاتی که نیاز به ارتعاش دارند تا ۳۰۵۰۰ کیلوگرم نیروی ارتعاشی ایجاد می‌کند. نوع سه فاز این سری با ولتاژ ۲۴ تا ۶۹۰ ولت و فرکانس ۵۰ یا ۶۰ هرتز و نوع تک فاز (بدون خازن) آن با ولتاژ ۱۰۰-۱۳۰ ولت و فرکانس ۶۰ هرتز و ولتاژ ۲۰۰-۲۴۰ ولت و فرکانس ۵۰ هرتز است. این موتورویبره‌ها ۲، ۴، ۶ و ۸ پل به صورت استاندارد و ۱۰ و ۱۲ پل به صورت سفارشی تولید می‌شوند. کلاس عایق بندی این محصول (Class F (155° C است و در صورت درخواست مشتری (Class H (180°C نیز عرضه می‌گردد. این ویبراتورها در ۱۲ سری مختلف تولید می‌شوند که اطلاعات فنی آن‌ها در کاتالوگ ایتال‌ویبراس قابل مشاهده است.

کاتالوگ موتور ویبره ایتال ویبره italvibras (همه مدل‌ها)

ویبراتورهای فلنج‌دار ایتال ویبره

موتور ویبره فلنج دار ایتال ویبرهموتور ویبره فلنج دار ایتال ویبراس شامل هشت سری مختلف است که از طریق فلنج به محل موردنظر متصل می‌شوند. به طور معمول این ویبراتورها در سرندهای ارتعاشی دایره‌ای و سرندهای کوچک، متوسط و بزرگ کاربرد دارند. این موتور ویبره ها با وزنه‌های لاملار (lamellar) یا گیره‌ای عرضه می‌شوند که تنظیم آن‌ها بسیار ساده است. همچنین این دستگاه‌ها مطابق با آخرین استاندارهای جهانی IEC و EN بوده و قابلیت استفاده در محیط‌های دارای ذرات و گازهای قابل انفجار را نیز دارند. سری MTF این ویبراتورها ۲ پل و ۴ پل، داری درجه حفاظت IP66 و کلاس حرارتی F و H است. نیروی ایجاد شده توسط این دستگاه تا 2615 Kgf یا 25.7 نیوتن است. اطلاعات و جزئیات بیشتر در کاتالوگ قابل مشاهده است.

ویبراتورهای فرکانس بالا و مکانیکی

موتور ویبره‌های فرکانس بالا ایتال ویبره در سه سه سری زیر تولید و عرضه می‌شوند.

‫4.4/5 ‫(9 نظر)
اسکرول به بالا